Gå til innhold

Amme BHèr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips på hvor man kan finne fine og gode amme BHèr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha..ble bare så morsomt.. Så for meg å amme bh'er

Men over til det du spurte om. Kjøpte noen på kappahl.Veldig fornøyd. Lurt å kjøpe noen med gode, brede stropper og uten spiler.

Anonymous poster hash: 02540...f28

Skrevet

Jeg har hørt at de fra change er bra.

Anonymous poster hash: 283fb...f55

Skrevet

Jeg kjøpte på Marinka sist. Ganske fornøyd. Viktigste er å vente med å kjøpe gode/dyre bh'er til puppene har justert seg. Rett etter fødsel er de gjerne som meloner å regne, men det varer bare en liten periode. I starten med nr 1, brukte eg bare noen billge fra HM frem til melonene hadde gått tilbake til "riktig" størrelse. Vanskelig å gjette seg til hvilken str man er når man ammer, så mitt tips er å kjøpe noe billig først (bare for å holde ammeinnlegg osv på plass), og så kjøpe det du har tenkt til å gå med lenge når det har gått en liten stund :)

Skrevet

Jeg liker lindex sine jeg:-P også har jeg strikket mine egne ammeinnlegg i ull:-)

Skrevet

Jeg brukte Lindex sine forgje gang.. de uten spiler.. Kjempegode! Og kommer nok til å kjøpe noen av de denne gangen også...

Signerer forresten de over her.. vent med å kjøpe noen "finere" eller dyre.. Du vet ikke helt hvilken str du kan komme til å trenge før puppene har justert seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...