Gå til innhold

Eier jo ikke sosiale antenner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slengte meg med noen gamle venner på byen, men jeg er egentlig muters alene. Kjenner mange, men mest bare folk jeg sier "hei" til :(

Når eg tenker meg om har jeg absolutt ingen!

Vil grine! Sitter bare å er dødsstille!

Anonymous poster hash: 10446...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ute på byen nå?

Skrevet

Slengte meg med noen gamle venner på byen, men jeg er egentlig muters alene. Kjenner mange, men mest bare folk jeg sier "hei" til :(

Når eg tenker meg om har jeg absolutt ingen!

Vil grine! Sitter bare å er dødsstille!

Ikke vær så hard mot deg selv. Du har helt sikkert mye mer å by på ved deg enn det du selv er klar over, og det er helt sikkert mange som hadde satt pris på å bli bedre kjent med deg hvis du ga dem muligheten :).

Hvis du forteller aldersgruppen på vennene dine og om det er mulig å snakke sammen der, så kan vi sikkert hjelpe deg med en liste over åpninger for å få i gang en interessant samtale... :)?

Skrevet

Og hvis det er dansegulv; dans!

Skrevet

Eg er 20 år, men har nettopp vært hjemme i 1 år siden jeg ble mor. Er jo ingen som er interessert i å høre om babysnakk, og jeg aner jo ikke hva folk prater om. Sitter alene som en stille mus og føler meg bare i veien og til bry. Vanskelig å forklare :(

Ja, jeg er ute nå. Føler meg så lite interessant at jeg sniker meg på dib! Snakk om æ være helt ute av en 20-årnings verden :P

Skrevet

Du har vel andre interesser enn bare baby??

Leser du ikke bøker og aviser, ser på tv, lytter på radio etc. Snakk om noe aktuelt og hva som skjer i verden. De fleste er oppdatert på det.

Anonymous poster hash: b5fa3...777
Skrevet

Julen er vel et tema som er veldig aktuelt nå? Og dessuten er de fleste glade i å snakke om seg selv eller det de er opptatt av, så still noen få spørsmål du, så går resten av seg selv :)

Skrevet

Hehe

Bud nr 1: logg der ut herfra fort som fy. Bim er et fint tidsfordriv når du trenger tips/råd eller har tid til overs. På byen er bim et stort no no, og sosialt selvmord

Bud nr 2: ingen har dype meningsfulle samtaler på fylla. Da er det fyllesnakk, merkelige diskusjoner uten poeng og mening. Du trenger derfor ikke være "kul eller trendy" for å bli med i en samtale. Bare tull som blir diskutert uansett

Bud nr 3: dans kvinne. Rist på rumpa, lat som om du har selvtillit. Ikke sett deg i ett hjørne. Da lukter du "jeg vil sitte for meg0selv, vil ikke snakke med noen" å du blir derfor sittende alene.

Have fun;-)

Anonymous poster hash: 38d88...63d

Skrevet

Skal sies at jeg hadde bare drukker 2 breezer, så ikke mye å bli full av eller komme i godt kjennskap til nye personer. Merket at de fleste var meget beruset, og da er det ikke lett å komme i kontakt gitt. Jeg er så ferdig med å være på grisefylle, så det har nok noe med det også.

BIM/DIB er FYFY, det er jeg fullt klar over :P Men måtte snike meg på toalettet for å få ut litt frustrasjon. Det føles så fælt når man bare sitter der og ikke klarer å bidra i samtalen. Var også med en meget sammensveisen gjeng, så jeg har overhode ingen kjennskap til deres interne humor- noe som sikkert også gjorde at jeg følte meg litt "utenfor". Sliter så med å prate med andre, sålenge de andre ikke tar seg av samtalen.

Men er så redd for å bare bli den sære om jeg skal prate om kun formelle ting, men er nok enda særere om jeg ikke sier noen ting :P

Skrevet

Uansett så virker du som et fornuftig og hyggelig menneske, HI. Du er mor nå og det er prioritet nr 1. Man kan sjelden strekke til og være fantastisk på alle områder.

Selv festet jeg fra meg mellom jeg var 16 til 18 og holdt ut med litt festing til til jeg var 20. Da var jeg forsynt av festing og tullprat. Meget mulig du har blitt voksen. Jeg ble ikke mor før jeg var 29, men likevel var jeg lei av å være festløve når jeg var 20.

Anonymous poster hash: fbf09...069

Skrevet

Uansett så virker du som et fornuftig og hyggelig menneske, HI. Du er mor nå og det er prioritet nr 1. Man kan sjelden strekke til og være fantastisk på alle områder.

Selv festet jeg fra meg mellom jeg var 16 til 18 og holdt ut med litt festing til til jeg var 20. Da var jeg forsynt av festing og tullprat. Meget mulig du har blitt voksen. Jeg ble ikke mor før jeg var 29, men likevel var jeg lei av å være festløve når jeg var 20.

Oi, dette har jeg ikke tenkt på! Det kan nok være en grunn, for jeg er ikke gira på å dra ut å drikke meg sørpe full lengre.

Var ikke like morsomt som tidligere heller :)

Men det er nok skjedd en del med meg etter jeg ble mor, og det merker jeg godt.

Hi

Skrevet

Du virker jo ganske fornuftig du:)

Jeg er glad i vin og øl og absolutt ikke avholds, men fyll for fylla sin del ute på byen er ikke for meg heller.

Når man har barn og ikke "fri" hver kveld så prioriterer man jo gjerne godt selskap fremfor tullefyll.

Der er nok ikke noe galt med deg:)

Anonymous poster hash: 84572...f83

Skrevet (endret)

Oi, dette har jeg ikke tenkt på! Det kan nok være en grunn, for jeg er ikke gira på å dra ut å drikke meg sørpe full lengre.

Var ikke like morsomt som tidligere heller :)

Men det er nok skjedd en del med meg etter jeg ble mor, og det merker jeg godt.

Hi

Noen liker å gå ut og noen er ikke så glade i det. Tror det har svært lite med å bli voksen å gjøre. selv om det naturligvis begrenser seg når man blir eldre, foreldre og får helt andre hovedprioriteringer i livet sitt :).

Men skal være enig i at det i din alder nok mer er et uteliv preget av fyll og det er nok ikke like vanlig da å ha særlig mange samtaler med meningsfylt innhold i løpet av en utekveld.

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...