Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har i alle år hevdet sterkt å ikke like en spesiell idrett, men har de senere årene innsett at jeg er begynt å like dette litt. Allikevel føler jeg at jeg må holde maska, og fortsatt hevde at jeg ikke liker dette. Problemet mitt er at jeg ikke takler å tape ansikt, og innrømme at jeg begynner å like dette allikevel. Noen som plages med det samme, og kanskje har noen tips til hvordan jeg kan innrømme nederlaget uten å føle at jeg taper ansikt? Anonymous poster hash: e6801...ed0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Fortell det som en sensasjon! Slå på stortromma og gjør noe skikkelig ut av "omvendelsen". Da kommer ingen til å mene du har tapt ansikt. Å gå den andre veien, fra å elske en idrett eller et lag til å mislike det er være. Det blir nesten et svik samme hvordan du gjør det. Anonymous poster hash: 2c31a...9e3
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Det var et godt forslag!! Skal finne en god anledning til å gjøre et stort nummer ut av "omvendelsen" :-) HI Anonymous poster hash: e6801...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå