Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg er fotball"hater" mens min mann er fotballidiot på sin hals. Tror dere det er mulig å lære seg å like fotball bare man går inn for det nok? Eller andre ting for den saks skyld? F eks jogging, håndarbeid, etc? OG det er ingen vits å spørre hvorfor jeg ønsker å lære meg å like ting jeg ikke liker!! Anonymous poster hash: d9b35...54e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Fullt mulig! Har hatet fotball, lutefisk, barn og mye annet.. Er nå fotballidiot, elsker lutefisk og barn er min største kilde til glede:) Anonymous poster hash: b3428...680
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Selvfølgelig. Det gjør man jo gjennom hele livet. Jeg har lært å like mye forskjellig og utfordrer meg stadig. Siste på listen er at jeg har kjøpt med ski. Får se hvordan det prosjektet blir Anonymous poster hash: 57468...81b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Ja, det er mulig å lære seg å like det meste. Færste punkt på veien er gjerne å lære seg aktiviteten, historiene og språket. Selv har jeg lært meg å like både jogging, svigerfamilen og brodeing. Nå merker jeg også at jeg er i ferd mef å begggyne å like klassisk musikk og sykling. Anonymous poster hash: c81cd...d84
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Jupps Det gjør det. Jeg syntes traktorer var ekstremt kjedelig, fantes ikke interessant, samboeren derimot kan mye om det, og liker å diskutere ol. Jeg har lært meg en god del om de nå, og finner det plutselig interessant om traktoren har flere sylindrer, hvor mange hestekrefter osv osv, kan gjerne snakke om det en time eller to nå Og neste år blir jeg med på min første landbruksmesse, og gleder meg masse til å se traktorene hehe
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Så bra å høre at det er flere som har fått seg til å like ting dere egentlig ikke likte i utgangspunktet. Da er det bare å finne ut hvor man skal starte :-) HI Anonymous poster hash: d9b35...54e
Hønemor30 Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 For meg, så ja det er mulig men IKKE med fotball
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå