Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.... Var i et veldig turbulent forhold med en som ikke behandlet meg særlig bra.. Han var altfor glad i rus og ble voldelig når han ruset seg. Det var vanskelig å bryte ut av forholdet fordi han var så intens, og jeg var ofte redd for hva han kunne finne på hvis jeg gjorde det slutt... Han har en veldig snill bestevenn som har prøvd å støtte meg og snakke fornuft til eksen.. Forholdet endte for et år siden og jeg har hatt jevnlig kontakt med denne bestevennen da han har datet en bekjent av meg, og han er en fantastisk person! Han har blitt invitert med på alt sosialt fra byturer til fester med mine venner. Etter det ble slutt med eksen har vi hatt mange samtaler, og virkelig fått en connection... Det er helt rart.. Men vi har så mange like tanker og drømmer, og alt bare stemmer... Det har ikke skjedd noe mellom oss, vi vet begge at vi er "forbuden frukt"... Vi har heller ikke sagt rett ut til hverandre at vi er interessert.. Det ligger i luften og jeg føler det på meg at følelsene er 100% gjengjeldt... Men hva gjør jeg? Det største hinderet er en ustabil eks, selvom de to har glidd lenger og lenger ifra hverandre betegner jo eksen min han som sin bestevenn... Jeg er så i tvil... Jeg virkelig vil se hvor dette kan gå, men jeg er så redd for hva som vil skje når eksen finner ut av det.. Det vil jo knekke han totalt... Selvom jeg ikke skylder han en dritt, for han behandlet meg som dritt hele forholdet..... Anonymous poster hash: edebd...cba
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Som du sier, du skylder ikke han noen ting.Men.. Jeg ville fortsatt trådd litt forsiktig.Det første jeg ville gjort hvis jeg var deg, var å virkelig ta en prat med denne bestevennen. Få følelsene ut.Er han villig til å sette deg foran kompisen sin? Eller respekterer han kompisen sin såpass at han holder seg unna det forbudte. Det må du finne ut av før noe annet. Anonymous poster hash: fafab...a62
Virginia. Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 På meg høres det ut som om denne vennen er den du skulle ha vært sammen med fra begynnelsen av... Snakk med ham. Føler han det samme, så kan dere la det utvikle seg rolig til dere er sikre på at det vil vare og er verdt alt som kan komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå