Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Hvor ofte er det dere som inviterer til selskaper, lager god mat, pynter huset og inviterer venner og familie? Jeg hører mange klage over at de aldri blir invitert bort, men det er da ikke noe rart når de ikke har invitert noen i selskap de siste fem årene selv. Det er litt styr, men det er jo hyglig også. Anonymous poster hash: 89af9...a32
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Så ofte som mulig. blir noen søndager i året for å si det slik, svigers inviterer også ofte. Det er utenom bursdager. Anonymous poster hash: f2f12...c1c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 I gjengen min har vi fast at det er grillfest på sommeren hos et par og julebord og et par andre fester hos meg. Elsker å stelle k stand til fest, få skryt for maten og servere og stelle til for andre:) Anonymous poster hash: 88e28...09b
valkyrien Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Aldri, bortsett fra at vi har svigermor og mannen eller svigerfar og kona på middagsbesøk et par ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Fest har vi aldri. Men familiemiddag inviterer vi til ihvertfall en gang i måneden, gjerne oftere. Inviterer da f.eks svigermor, svigerfar og mannens barnløse bror. Eller vi inviterer min søster med mann og deres 3 barn, eller mamma og hennes mann. Venner inviterer vi på middag innimellom, men det går noen måneder mellom hver dag. Inviterer da f.eks et vennepar med barn. Anonymous poster hash: 98873...063
Iiiiik Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Vi har mye besøk, men ikke så ofte fest. Har tre faste tradisjoner. En kakefest, det er familiefest og foregår på dagtid på sommeren. Og så er det halloweenfest for ungene. Og julemiddag for studiekompiser i desember. Utover det tenker jeg at vi har vennemiddager ca 10-15 ganger i året og familiemiddager litt sjeldnere. Bursdagene til ungene markeres i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Vi har ikke så mange store fester, men mye folk på middag. Både hverdagsmiddager og festmiddager. Jeg gjetter at vi har 4-6 større fester, noen med bare voksne og noen med masse barn og 10-12 større middager i året. I tillegg har vi middagsbesøk og lunsjbesøk av venner og familie nesten ukentlig. Her i huset er vi nemlig flere som er veldig glade i å lage mat. Anonymous poster hash: cb88e...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå