Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg klarer bare ikke å finne den, og ingen jeg snakker med husker den! Det handlet om noen mennesker ( tror det var en jente) som gikk inn i en leilighet i hver episode, eller så trykket hun på en lysbryter, og hver gang så var det nye mennesker som bodde der og det var et forskjellig tiår hver gang. Det er det jeg husker, og jeg holder på å bli koko av å ikke finne ut hva jeg tenker på. Noen som kan hjelpe meg?? Anonymous poster hash: 95dc1...937
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Husker den. Hun het Mikkeline, Nickoline eller noe i den duren Anonymous poster hash: 93ae7...bc5
Petetatismos Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Jeg hadde helt glemt den til jeg leste tråden din, men husker dem vagt nå. Og nå må jeg jo bare vite hva den het....ingen som vet så man kan Google for litt nostalgi?
MammantilNurket Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 http://no.m.wikipedia.org/wiki/Den_magiske_bryteren
Petetatismos Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Ja, den magiske bryteren tenkte jeg på. Jeg er dog ikke HI.
Gjest Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Noen som husker han derre Adrian Mole da? Den engelske gutten som målte "utsyret" sitt hver dag Husker jeg satt som klistret. Og høy putefaktor
reven37 Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Husker serien sånn delvis ja men kommer ikke på hva den heter. Var gøy den
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Den magiske bryteren?Omg, du har reddet sjelefreden min!!Googlet det nå og du har rett Har tenkt på denne serien flere ganger i løpet av årene. Aner ikke hva som gjorde så inntrykk på meg med den, men noe har det vært. Så tuuuuuusen takk for hjelpen <3 Anonymous poster hash: 95dc1...937
MammantilNurket Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Noen som husker han derre Adrian Mole da? Den engelske gutten som målte "utsyret" sitt hver dag Husker jeg satt som klistret. Og høy putefaktor TV-serie basert på bøkene til Sue Townsend Hysterisk morsomt ... og flaut!!
Gjest Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 De beste seriene gikk på 80 tallet. Alt var best da. Case closed Hihi.... Husker med glede denne serien med Frida. Var som å se meg og søstern min. Pest & plage.
Foreløpig hemmelig Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Den magiske bryteren http://home.online.no/~kgroenn/magiskebryteren/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå