Gå til innhold

Irritert på mannen og svigermor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble invitert på middag til svigers i dag og jeg hadde tenkt å prøve å være med, men sa jeg måtte se an formen min. Fikk invitasjon i går kveld og da var jeg helt utslitt etter julaften enda. Det tar drøyt en time i bil hver vei.

Jeg har vært ganske syk den siste tiden og kom ut fra sykehuset på mandag kveld. Det skjedde noe veldig alvorlig i magen på meg som jeg kunne dødd av og ble operert på søndag. Operasjonen måtte gjennomføres selv om jeg er gravid i uke 26 for at det skulle gå bra med meg. Nå skal det sies at alt har gått med både meg og barnet selv om jeg er meget kraftig redusert enda og kommer til å være det en tid fremover.

Vi ble som sagt invitert på middag i dag, fikk greie på like før vi skulle reise at det var over 20 personer invitert i tillegg til dem selv. Ble faktisk ganske irritert da svigermor vet godt om formen min om dagen. Jeg orker ikke så mye folk og styr nå, har mer enn nok med meg selv. Trodde da vi ble invitert at det var meg, mannen og våres barn som var invitert, hørtes slik ut da jeg snakket med henne. Endte med at mannen og barna reiste uten meg. Jeg har fått streng beskjed av sykehuset å ikke være alene de første to ukene og mannen skal derfor ikke på jobb i denne tiden. Nå har mann og barn vært borte i 7 timer og her ligger jeg alene på sofaen! Ikke hørt en lyd fra dem. Minste skulle ha lagt seg for over 2,5 time siden.... I det minste stille og godt i huset da og jeg har fått meg en god dubb på sofaen.

Kjenner bare at jeg blir så irritert! Sikkert fordi jeg ble veldig skuffet og hadde gledet meg til ferdig middag i dag. Isteden varmet jeg meg noen rester fra julaften i mikroen.

Dagens utblåsning som dessverre var helt nødvendig akkurat nå.

Anonymous poster hash: b45b8...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min fulle sympati, og jeg kjenner meg godt igjen i de følelsene du har akkurat nå!

God bedring!

:)

Anonymous poster hash: a3d03...d43

Skrevet

Hørtes ikke noe særlig greit ut. Er enig med deg at dette var lite gjennomtenkt fra mannens og svigerfamiliens side. Kanskje mannen tenkte å ikke skuffe barna? Siden dere var på vei til å dra.. Masse god bedring til deg :)

Anonymous poster hash: 28306...dd3
Skrevet

Ja , hele greia ble bare så dumt:-(

Synes det var kjedelig at mann og barn reiste, men om de tok en liten tur hadde jeg synes det var greit nok. Men hadde trodd at de i alle fall var hjemme etter ca 4 timer da situasjonen er som den er med meg. ( To timer i bil i bil og timer til middag sånn ca)

Hadde også trodd jeg fikk en tlf eller en sms om det gikk bra med meg. Merker jeg er noe følelsesladet og hormonell ja...

Skrevet

Jeg hadde blitt bekymret for om noe hadde skjedd de og ringt. 

Og om alt var bra hadde jeg latt mannen vite at jeg var utrolig skuffet over han at han kunne finne på å være så mange timer borte når han vet at du ikke skulle være alene og at han har måttet be seg fri av jobb av den grunn. Om han ikke kan være timesvis borte på jobb så burde han skjønne at dette også betyr om han skal noe annet.

Anonymous poster hash: 1c67d...59e
Skrevet

Veldig merkelig om sykehuset sier du ikke må være alene de neste 2 ukene! Bør du være under konstant oppsyn hadde du nok enda vært innelagt..  Skjønner du blir irritert på mannen som er borte så lenge, svigermor høres ganske uskyldig ut oppi dette.

Anonymous poster hash: a1699...80a
Skrevet

Hva i alle dager feiler det mannen din da? Dersom sykehuset sier at du ikke skal være alene, og så drar han og er borte i timesvis?

Skrevet

Huff ikke noe greit å gjøre slik mot deg nå!

Håper det går bra med deg og at mannen tar hensyn til deg videre fremover.

Du har også min fulle sympati :)

Skrevet

Var jo bra at mannen din og barna kunne ta seg en tur, barna har sikkert mye moro i et slikt selskap. Men det høres ut som om mannen din syns du overdramatiserer tilstanden din? Hvor syk er du egentlig, er du sengeliggende? Mange er jo i flott form i uke 27, det i seg selv er jo ingen sykdom. Aner ikke hva du ble operert for da.

Anonymous poster hash: 63e16...733

Skrevet

Veldig merkelig om sykehuset sier du ikke må være alene de neste 2 ukene! Bør du være under konstant oppsyn hadde du nok enda vært innelagt..  Skjønner du blir irritert på mannen som er borte så lenge, svigermor høres ganske uskyldig ut oppi dette.

Du tror det? Dessverre er det ikke mange sykehus som har plass til pasienter, enda de har hatt store operasjoner. Faren min måtte bytte ut hoved blodåren som går til hjertet, dagen etter operasjonen ble han skrevet ut, med beskjed om at han ikke fikk være alene de neste 2 ukene, og ble huden rundt hjertet blått, måtte han inn med det samme, fikk være på sykehuset i knappe 24 timer bare.

HI:

Her er det først og fremst mannen din som er problemet, han vet du ikke skal være alene, da burde han meldt avbud når du innså at dette ble for mye for deg, svigermor  hadde nok egentlig ikke tenkt å invitere dere, siden dere ble invitert i siste stund, men hun burde helt klart informert om at dere ble såpass mange!

Anonymous poster hash: 04f0d...5de

Skrevet

Var jo bra at mannen din og barna kunne ta seg en tur, barna har sikkert mye moro i et slikt selskap. Men det høres ut som om mannen din syns du overdramatiserer tilstanden din? Hvor syk er du egentlig, er du sengeliggende? Mange er jo i flott form i uke 27, det i seg selv er jo ingen sykdom. Aner ikke hva du ble operert for da.

Anonymous poster hash: 63e16...733

Det er jo ikke pga graviditeten hun er dårlig da. Det går jo an å lese innlegget før man kommenterer.

Og hva mannen syns eller ikke har ingenting å si så lenge legene har gitt sin instruksjon.

Anonymous poster hash: 354c7...338

Skrevet

Veldig merkelig om sykehuset sier du ikke må være alene de neste 2 ukene! Bør du være under konstant oppsyn hadde du nok enda vært innelagt..  Skjønner du blir irritert på mannen som er borte så lenge, svigermor høres ganske uskyldig ut oppi dette. Anonymous poster hash: a1699...80a

Var det dem sa, og de sykemeldte mannen min fordi jeg trengte tilsyn og hjelp. Turte ikke satse på tilsyn/hjelp fra kommunen nå i jula.

Er på sykehuset annenhver dag for prøvetaking for å følge utviklingen og intravenøst påfyll av det jeg trenger. Jeg ville hjem til barna mine til jul, de ville egentlig hatt meg på sykehuset noen dager til.

Skrevet

Nå kom de inn døra her:-)

Er jo ikke graviditeten som er problemet i utgangspunktet, men det jeg ble operert for gjorde ting veldig utfordrende for både meg og barnet i magen. Jeg er " kategorisert" som meget høy risiko på svangerskapet.

Nå får han først få lagt barna. Legger nok ikke skjul på til han etterpå at jeg er lei meg.

HI

Skrevet

Veldig merkelig om sykehuset sier du ikke må være alene de neste 2 ukene! Bør du være under konstant oppsyn hadde du nok enda vært innelagt..  Skjønner du blir irritert på mannen som er borte så lenge, svigermor høres ganske uskyldig ut oppi dette. Anonymous poster hash: a1699...80a

Var det dem sa, og de sykemeldte mannen min fordi jeg trengte tilsyn og hjelp. Turte ikke satse på tilsyn/hjelp fra kommunen nå i jula.

Er på sykehuset annenhver dag for prøvetaking for å følge utviklingen og intravenøst påfyll av det jeg trenger. Jeg ville hjem til barna mine til jul, de ville egentlig hatt meg på sykehuset noen dager til.

Ok, skjønner.

Skrevet

Du tror det? Dessverre er det ikke mange sykehus som har plass til pasienter, enda de har hatt store operasjoner. Faren min måtte bytte ut hoved blodåren som går til hjertet, dagen etter operasjonen ble han skrevet ut, med beskjed om at han ikke fikk være alene de neste 2 ukene, og ble huden rundt hjertet blått, måtte han inn med det samme, fikk være på sykehuset i knappe 24 timer bare.

HI:

Her er det først og fremst mannen din som er problemet, han vet du ikke skal være alene, da burde han meldt avbud når du innså at dette ble for mye for deg, svigermor  hadde nok egentlig ikke tenkt å invitere dere, siden dere ble invitert i siste stund, men hun burde helt klart informert om at dere ble såpass mange!

Sikker på at han ikke fikk satt inn en stent? Hvor tok de isåfall blodåren fra?

Skrevet

Veldig merkelig om sykehuset sier du ikke må være alene de neste 2 ukene! Bør du være under konstant oppsyn hadde du nok enda vært innelagt.. Skjønner du blir irritert på mannen som er borte så lenge, svigermor høres ganske uskyldig ut oppi dette.

HI:

Her er det først og fremst mannen din som er problemet, han vet du ikke skal være alene, da burde han meldt avbud når du innså at dette ble for mye for deg, svigermor hadde nok egentlig ikke tenkt å invitere dere, siden dere ble invitert i siste stund, men hun burde helt klart informert om at dere ble såpass mange!

De kan ta årer fra leggen feks.....

Skrevet

Veldig merkelig om sykehuset sier du ikke må være alene de neste 2 ukene! Bør du være under konstant oppsyn hadde du nok enda vært innelagt.. Skjønner du blir irritert på mannen som er borte så lenge, svigermor høres ganske uskyldig ut oppi dette.

HI:

Her er det først og fremst mannen din som er problemet, han vet du ikke skal være alene, da burde han meldt avbud når du innså at dette ble for mye for deg, svigermor hadde nok egentlig ikke tenkt å invitere dere, siden dere ble invitert i siste stund, men hun burde helt klart informert om at dere ble såpass mange!

De kan ta årer fra leggen feks.....

Ja, vet det..men lurte på hvor faren hennes tok blodårene fra..

Skrevet

Gosj å mange "leger" som vanker på dette forumet :(

Anonymous poster hash: f9061...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...