Gå til innhold

Kan ikke folk være så snille å gi gutten min annet enn bare Lego!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får bare Lego til bursdager og jul.
Jeg har sagt klart i fra at jeg godt kunne tenke meg at han får annet enn bare Lego.

Ok, noen hørte på det. I år fikk han "bare" 10 sett, men syns det er alt for mye.

Anonymous poster hash: 52a22...2ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvertfall enkelt å bytte da....

Gutten min fikk 1 kasse. Perfekt.

Anonymous poster hash: cb104...f6c

Skrevet

Begynn å si til folk før bursdager og jul at han har nok "kjøp heller ..." Det gjorde ei venninne av meg, ble ikke Lego i år gitt!

Skrevet

Si det som det er; at han har mere enn nok Lego, og ikke trenger noe på flere år :o)

Skrevet

Lego er veldig enkelt å kjøpe om man er usikker da. Har du kommet med konkrete forslag rundt hva annet folk kan kjøpe?

Skrevet

Han får bare Lego til bursdager og jul.

Jeg har sagt klart i fra at jeg godt kunne tenke meg at han får annet enn bare Lego.

Ok, noen hørte på det. I år fikk han "bare" 10 sett, men syns det er alt for mye.

Er da enkelt å bytte...

Anonymous poster hash: 0a65d...d2c

Skrevet

Jeg har kommet med mange konkrete forslag til andre ting.

Nei kommer ikke til å bytte.
Dersom vi gjør det vil vi få en veldig trist liten gutt.

Han er veldig glad i Lego, men nå har han en 30-40 forskjellige sett + en 10-15 kg løs Lego etter pappaen sin.

Nok er nok

Skrevet

Jeg har kommet med mange konkrete forslag til andre ting.Nei kommer ikke til å bytte.Dersom vi gjør det vil vi få en veldig trist liten gutt.Han er veldig glad i Lego, men nå har han en 30-40 forskjellige sett + en 10-15 kg løs Lego etter pappaen sin.Nok er nok Anonymous poster hash: 52a22...2ce

Er det du eller han som synes det er nok siden han blir så utrolig lei seg hvis dere bytter?

Anonymous poster hash: c99e2...409

Skrevet

Sønnen min fikk endel lego og jeg elsker at han fikk det :) for det var ønskene hans. Kommer nye legopakker i de forskjellige seriene ca to ganger i året og klart det er gøy med nye ting å bygge og få. Sønnen min har vanvittige mengder men han bygger og leker med det hver dag så klart han skal få til hver jul og bursdag så lenge han vil .

Skrevet

Og jeg skjønner ikke foreldre som begrenser lekene slik. Enten det er lego eller barbie.... De har nok så ikke gi dem... Har jenta prinsessebarbier av askepott og ariel kan hun likevel ønske rapunzel? Eller om gutten har worriz ulvekjøretøy i lego chima kan han likevel ønske seg lavals og cragger sine kjøretøy.... Ting vi liker enten det er skjerf, øredobber eller andre ting det kjøper vi jo likevel .., for vi ønsker oss fler for vi vil og liker det.

Skrevet

La gam skrive ønskelister så ser folk at han øndker seg andre ting også.

Skrevet

Gi ut ønskeliste? Gjør vi hvert år, og får også ønskeliste av nevøen og nieser. Smal sak å snakke med resten av familien så ungene får ulike ting fra alle, og får noe fra listen.

Anonymous poster hash: 2ae73...349

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...