Gå til innhold

Herregud, jeg har forelska meg tror jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å sove, spiser som en mus og tenker bare på HAM....

Problemet er jo bare at jeg er gift med en annen og skal liksom ha en hyggelig jul med familien. Full idyll, mens mor bare fantaserer om en annen mann. En kollega. Som jeg virkelig savner når jeg ikke har sett ham på noen dager.

Jeg tror det er litt gjengjeldt også.

Kan noen gi meg en mental ørefik, jeg kan jo ikke holde på sånn!!!

Anonymous poster hash: 3e5cf...d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne skrevet dette innlegget selv.. Også en kollega, flørtet som bare det på julebordet og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn han..:( ikke noe fråtsing denne julen nei.. Håper det går over snart:(

Anonymous poster hash: e699e...f09

Skrevet

Samme her, nesten så jeg gleder meg til ferien er over .. :(

Anonymous poster hash: f73eb...0b4

Skrevet

Herregud, vi burde jo starta en klubb.... hehe.... det verste er at min sendte meg en god jul melding og skrev at han kom til å savne meg siste dagen før jul.... uhuuuuu.... jeg vil ikke, men vil....

HI

Skrevet

Det er ganske normalt å oppleve dette innimellom. Det går over, bare ikke gjør noe slemt. Tenk nøye gjennom hvordan det ville vært om mannen din hadde vært i den situasjonen. Man må jobbe litt for familien.

Anonymous poster hash: f7a59...903

Skrevet

I mitt tilfelle er det en gammel venn som plutselig kom med en kjærlighetserklæring som rett og slett feide meg av vanen

Men jeg jobber iherdig med å holde fokus på familien, ville aldri ha byttet mannen ut med tanke på det vi har sammen.

Likevel.. Tankene er der..

Anonymous poster hash: 7cfd6...7f3

Skrevet

Det er ganske normalt å oppleve dette innimellom. Det går over, bare ikke gjør noe slemt. Tenk nøye gjennom hvordan det ville vært om mannen din hadde vært i den situasjonen. Man må jobbe litt for familien.

Anonymous poster hash: f7a59...903

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre noe.... jeg vet jo at jeg hadde blitt såra om mannen hadde gjort noe slikt selv om jeg også vet utmerket godt at han heller ikke kommer til å gå gjennom livet uten å bli betatt av andre kvinner på et eller annet tidspunkt.

Uansett, tanken på ungene får meg fra å gjøre noe galt. Jeg ville ikke risikert familien. Men herregud så lyst jeg har, og herregud så deilig han er.... uhmmmm.....

HI

Skrevet

Jeg slår den....har det likt, enda større problem er at det er i en ny venninne jeg har fått. Jeg klikker :-(

Anonymous poster hash: d993d...503

Skrevet

Jeg slår den....har det likt, enda større problem er at det er i en ny venninne jeg har fått. Jeg klikker :-(

Du er jente selv og har forelsket deg i en ny venninne?

Anonymous poster hash: bf410...c0f

Skrevet

Æsj da.....

Skrevet

Jepp...

Skrevet

Jepp...

Kjedelig situasjon hvis du ikke er singel :/.

Skrevet

Jeg blir ofte "forelska" i jenter. Mannen min har gitt meg grønt kort når det kommer til å innlede et seksuelt forhold til fn jente, men jeg har ikke gjort det enda :)

Anonymous poster hash: 7cfd6...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...