Gå til innhold

Trenger motivasjon til å gå MYE ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned ca 30 kg og for å klare det må jeg legge om min nåværende livsstil.

Jeg vet akkurat hva som skal til for å nå målet mitt og har mye kunnskap om kosthold og trening.

MEN: Gang på gang mislykkes jeg. Klarer noen uker, men sakte men sikkert faller jeg tilbake til gamle (u)vaner. (Dvs spier for store porsjoner, faller for fristelser, kjøper med meg en sjokolade eller to fra butikken m.m.)

Jeg har brukt tusenvis av kroner på personlig trener og kostholdsveiledning og tar jevnlig Inbody-test (og har lært utrolig mye). Nå trener jeg 3-4 ganger i uken, kondisjon og styrke, så den biten har jeg kontroll på. Er også medlem på VG Vektklubb, men har ikke vært aktiv der på en stund.

Mangler rett og slett viljestyrke, for er ganske sikker på at det sitter mellom ørene.

Er det noen som har tips til meg? Hvorfor skal jeg greie det denne gangen når jeg har feilet så mange ganger?

Eneste kravet er at jeg må kunne kombinere min nye livsstil med familieliv, dvs ikke noen kurer av noe slag...

Motivasjon mottas med takk:-)

Anonymous poster hash: 82a1b...c10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på Easy Life i 2013, og gått ned 30 kg. Det er vel anvendte penger og tid, fy søren så fornøyd jeg er!

Det kan bare anbefales.

Anonymous poster hash: 69b36...d0d
Skrevet

Det funket for meg og funker; er å henge et bilde av meg selv i bikini fra i sommer på KJØLESKAPSdøra.... Og det bildet er pokker ikke pent. Grøsser hver gang når jeg se det og legger sjokoladen pent tilbake :P

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noen tips, men dytter tråden da jeg også trenger skikkelig motivasjon. Skal ned ca 15 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...