FirstAidKit Skrevet 26. desember 2013 #1 Del Skrevet 26. desember 2013 Hei! Jeg sitter her og vurderer om jeg skal kjøpe elektrisk brystpumpe fra Avent eller Medela. Med nr 1 brukte jeg en gammel Avent manuell pumpe, og en gammel elektrisk Medela pumpe. Ikke spesielt imponert over noen av disse, og vet at det nå har kommet nye modeller. Jeg får rabatt på Avent sine produkter, så jeg bare lurer på om den nye elektriske brystpumpen til Avent er noe bra, eller om jeg skulle droppet å bruke rabatten og gått for en av Medela sine elektriske pumper. Kommer til å kjøpe manuell i samme merke som elektrisk, for å matche tåteflaskene og slippe å ha masse forskjellige typer. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Del Skrevet 26. desember 2013 Med første hadde jeg el medela, greit fornøyd med pumpa- men det er oppbevaringsPOSER og det var jeg lite fornøyd med. Syntes det ble sølete. Nå med andre har jeg el avent- og er KJEMPE fornøyd. Både med pumpa, og oppbevaringsboksene er jo geniale Anonymous poster hash: b8a54...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 26. desember 2013 Takk for svar! Har brukt beholderne til både Avent og Medela, så kjenner til dem. Lurer mest på om noen har testet den nye pumpen til Avent (elektrisk), og om den kan anbefales. Det er denne: http://www.apotek1.no/produkter/avent-elektrisk-brystpumpe-natural-1stk-859156p Hvis den er dårlig, så vurderer jeg en av Medelas elektriske nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Del Skrevet 26. desember 2013 Ja, det er den jeg har. Jeg er kjempe fornøyd med denne, og jeg har brukt den daglig i 5 uker. Ikke merket no negativt enda Anonymous poster hash: b8a54...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 27. desember 2013 Så bra! Lurer på om jeg går for den nye til Avent. Det er lettere å kjøpe nye smokker til den hvor som helst. For å få tak i Medela må jeg jo på apoteket, mener jeg å huske. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaliMa Skrevet 27. desember 2013 #6 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har vært veldig fornøyd med Medela's elektriske, men har ikke prøvd Avent så har ikke noe å sammenligne med Men, hvis du regner med å pumpe mye så kanskje det er greit å vurdere en dobbel-pumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå