Gå til innhold

Dere som har brukt Angelsound

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI herJeg har fra før, jeg husker bare ikke når jeg fant den sist.Ut fra det dere sier, tror jeg at jeg skal begynne å lete i uke 9..  Anonymous poster hash: d8c30...ee4

Ja, du må jo bare prøve ;) men ikke bli urolig om du ikke finner den med det første :)

Anonymous poster hash: 7709c...0d1

Som jeg skrev i hovedinnlegget så vet jeg at det at man ikke finner noe ikke betyr at det er noe galt.

Er bare 6+0 nå, og skal på UL om et par uker.

Er alt i orden da, er det veldig liten sjanse for å miste.

Har bare lyst til å høre for moro skyld.

HI

Anonymous poster hash: d8c30...ee4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte hjertelyden i uke 10. Men så hørte jeg den ikke igjen på noen uker.

Ville ikke ha brukt olje, må bruke gele for å høre noe. Jeg har brukt vanlig aloe vera-hele og det har funket helt fint :)

Anonymous poster hash: b40d7...b09

Skrevet

Babyolje har fungert fint for meg da jeg gikk tom for gelè i mitt forrige svangerskap. Men da var jeg nok over 20 uker gravid også.

Skrevet

det der var jo ikke en angelsounds da... annet merke.. jeg sa at du hadde blitt lurt dersom du bet 1400 for noe som kostet langt mindre. 

har hørt mye positivt om angelsounds.. ikke hørt så veldig mye av d ene eller d andre om babywatcher.. godt mulig du har et bra produkt.. hvem vet :)

Grunnen til at du sikkert ikke har hørt så mye, er fordi ikke folk gidder og betale for bedre kvalitet. Hadde en angelsounds med første og kjøpte babywatcher nå, og den er mye mye bedre....Anonymous poster hash: 7709c...0d1
Dummeste jeg har hørt. En doppler som gjør at man hører hjertelyden i uke 9 er vel det motsatte av dårlig kvalitet. Er helt andre gunner til at man ikke finner hjertelyden. Noen har foranliggende morkake og andre er dårlige (og utålmodige) på å lete. Alle venninnene mine som har brukt Angelsounds har funnet hjertelyden og elsker Angelsoundsen sin. Det hadde de ikke gjort dersom det var dårlig kvalitet.Anonymous poster hash: b2912...04b
Hvorfor tror du det er så stor pris forskjell da, for den billigste er best lissom, teit svar... Du får hva du betaler uansett... Rart jeg fant min tidlig selvom morkaka ligger forann da... Hvorfor bruker ikke legene den du sier er så bra? Nei, for dem kjøper noe som er mere holdbart....

Anonymous poster hash: 7709c...0d1

Det er vel en grunn til at 90% av dopplere som selges i Norge er Angelsounds, da er det vel ikke noe "billig drit" som du skal ha det til…. Ser heller ikke helt poenget med å betale mer enn nødvendig for en doppler. Og har man lyst til å kline til med en dyrere modell med flere finesser, er det mulig å betale 850 for en Angelsounds. Så ser ikke helt poenget ditt med å betale mer for en babywatcher. 

Har en drøss med venninner som har brukt Angelsounds og alle har funnet hjertelyden innen uke 12. Kan ikke akkurat kalle det tegn på dårlig kvalitet.

Anonymous poster hash: b2912...04b

Skrevet

Grunnen til at 90% kjøper den er vel fordi den er billig, og ikke fordi den nødvendigvis er bra.

Anonymous poster hash: b337f...d6f
Skrevet

Grunnen til at 90% kjøper den er vel fordi den er billig, og ikke fordi den nødvendigvis er bra.

Anonymous poster hash: b337f...d6f

Skjønner ikke helt poenget ditt med å rakke ned på Angelsounds når den funker som bare f… og har en hyggelig pris. Ikke alle gravide som ønsker unødvendig å bruke 1500 kroner på en doppler når de kan bruke under 400.

Anonymous poster hash: b2912...04b

Skrevet

Eller 130 kr på ebay. :)

Min er kjøpt der, funker som bare det.

Anonymous poster hash: 50de5...745

Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt på Ebay! Kryr av piratkopier der og doppler er kanskje ikke det jeg hadde kjøpt noe jeg ikke helt visste hva var. Venninnen min endte nemlig opp med en fake Angelsounds etter å ha handlet på Ebay og turte ikke å bruke den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...