Mama Christmas Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 http://youtu.be/xrD0c8oU0H8 Men akkurat nå høres det faktisk fristende ut. For hujedamej så mett og matlei man blir, tross alt! Gubben kapitulerte i går (allerede!) og slang en frossenpizza i ovnen. Etter nok en heavy julemiddag i dag så tror jeg jeg joiner han i morgen...
frk Nilsen Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Hvis du vil ha papp, så er jo dette en ganske ok variant....
Mama Christmas Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2013 Pappizza går an en gang eller to i året, og er i alle fall lett fordøyelig i forhold til mye annet som serveres i jula
Ziva Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Innimellom så duger pappen helt greit. Selv har jeg drømt om sushi siden søndag, så i morgen det rå fisk.
Musemorbr / Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Hva som helst annet, bare ikke Grandiosa. Fysj!
Mama Christmas Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2013 Jammen det er bare grandiosa som har julereklame! Og frasen "men du, ska vi itte heller ta en sånnen pizza grandiosa" har blitt en catch frase her i huset i jula, og er egentlig mer en kode for "nei, pokker heller, nå vil jeg ha noe søppelmat"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå