Gå til innhold

Stikking nederst i livmor og livmorhals?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette? Er i første pp. Skal ikke ha mens før i januar. Hadde litt "rosa" utflod igår, ingenting idag, bare vanlig utflod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når i januar da? Det kan være eggløsningssmerter. Vet noen kan ha en småblødning ved eggløsning. Ellers hadde jeg stikkinger av og til forrige gang jeg var gravid :) men hvis du nettopp har sluttet på p-pillen og, så kan det bli litt kluss i systemet før man er i rute.

Skrevet

Hva er dette? Er i første pp. Skal ikke ha mens før i januar. Hadde litt "rosa" utflod igår, ingenting idag, bare vanlig utflod.

Sikker på det ikke er festeblødning?

Anonymous poster hash: cfe6c...a80

Skrevet

Jeg spotter alltid bittelitt dagen før jeg får EL-slim, og forrige pp spottet jeg også ca en uke etter eggløsning, noe som jo kunne passet godt med en festeblødning, men jeg er ikke gravid. Ergo; det behøver ikke å bety noe som helst. Ikke legg for mye i det. :)

Skrevet

Jeg har stikkinger nedi magen hele tiden uavhengig av når jeg er i syklusen... Det har kommet de siste månedene.

Skrevet

Glemte å nevne stikking, men ja, det har jeg også hatt, både i forbindelse med EL og i dpo-dagene.

Skrevet

Takk for alle svar. Har en normal syklus på 28 dager, fikk mens fredag 13 desember. Så er midt i prøvingen nå. Skal ikke ha mens før rundt den 14 januar, men håper ikke den kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...