Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Etter fødsel for 8 måneder siden veier jeg ca 4 kilo for mye i forhold til idealvekten og er dvask og utrent. Har ikke hatt tid eller krefter til å trene i permisjon siden jeg hadde ekstremt tøff periode med depresjon på grunn av masse dritt som skjedde i familien, studerte deltid under hele permisjonen og styrte på med litt oppussing. Nå vil jeg gjerne oppnå idealvekten og stramme opp kroppen. Har litt begrensning i forhold til trening på grunn av kraftig bekkenløsning. Kommer til å ha 100% jobb fremover, samt oppfølging av ungenes trening 3 ganger i uka på kveldstid. Noen tips? P.S. Blir ingen lavkarbo eller kraftige slankedietter her, det orker jeg ikke, da veier jeg heller 4 kilo for mye. Anonymous poster hash: e4324...3c3
Brennheite Badeand Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Kutt ut drittmat og tren styrke! Får du mer muskelmasse så blir du strammere. Høyere muskelmasse bidrar også til høyere forbrenning.
Bananahammock Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Svømming, lett styrke, core-trening, yoga. Du oppnår fort effekt hvis du trener 3-4 ganger i uka og spiser riktig i tillegg. Trenger ingen slankekur
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Svømming, lett styrke, core-trening, yoga. Du oppnår fort effekt hvis du trener 3-4 ganger i uka og spiser riktig i tillegg. Trenger ingen slankekur Har ikke mulighet til å trene utenfor hjemmet, har aldri barnefri. Spiser ingen "drittmat", har sunne middager og sunt pålegg. Styrke kan jeg trene hjemme, tenkte også å teste ut Xbox sin dansespill, har prøvd før og synes det er utrolig gøy. Anonymous poster hash: e4324...3c3
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 30 days shred. funker som bare det! Anonymous poster hash: 6cea5...d22
Bananahammock Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Svømming, lett styrke, core-trening, yoga. Du oppnår fort effekt hvis du trener 3-4 ganger i uka og spiser riktig i tillegg. Trenger ingen slankekur Har ikke mulighet til å trene utenfor hjemmet, har aldri barnefri. Spiser ingen "drittmat", har sunne middager og sunt pålegg. Styrke kan jeg trene hjemme, tenkte også å teste ut Xbox sin dansespill, har prøvd før og synes det er utrolig gøy. Anonymous poster hash: e4324...3c3 Alt unntatt svømming kan du gjøre hjemme (hvis du ikke har basseng da). Finn videoer på internett, så er du igang! Høres ut som at det er lite som skal til før du når målet ditt, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå