Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Barna mine fikk hver sin Furbi til jul. Må man snakke engelsk til den eller "forstår" den norsk? Hva kan den gjøre? Kjenner meg litt på gyngende grunn, men barna går rundt og er "mødre" og krangler litt om hva de forskjellige øyeendringene betyr. Hva,betyr de? Anonymous poster hash: d38fb...860
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Mine fikk også hver sin furby..De er litt vanskelig å bli klok på syns jeg. Men du har lasta ned den appen? Der fant vi ut litt mer.. De må visst behandles pent, få mat, søvn og kos for å bli greie :-D Jeg satt og kilte en furby i sta (følte meg litt rar) men da lo den :-D Etterhvert forstår den engelsk, men d er sånn oversetter på den appen.. Lykke til :-D (Kunne ønske meg en volumknapp på dem :-D) Anonymous poster hash: 7d7d8...b52
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Har du blitt noe klokere hi? :-) Anonymous poster hash: 7d7d8...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå