Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #26 Skrevet 26. desember 2013 Så flinke dere er! Jeg har spist stort sett magert, rent og sunt i over ti år, men nå vil jeg virkelig begynne å trene igjen. Bare lille spetaklus på 20 mnd snart gidder å legge seg i skapelig tid. Den tidsklemma er dessverre høyst reell. Jeg gikk ned 10-12 kg på kort tid på Atkins i 2002, men kiloene kom på igjen over et par år. Ved neste forsøk endte det med stort ubehag og besvimelser, så tør ikke gjøre noe såpass "ekstremt" igjen. Spiser sunt, rent, ganske lavkarbo og magert, men det har kanskje sneket seg inn en ekstra potet og pasta her og der. Anonymous poster hash: f2be2...9e8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #27 Skrevet 26. desember 2013 En hel kalender og en fotobok "utgitt" i minst tre eksemplarer til oss og medlemmer i svigerfamilie inneholdende utallige bilder fra en sydentur der jeg nesten uten unntak går krumbøyd rundt og holder i yngste mens magen henger ut mellom bikinidelene er topp motivasjon for et sprekere og smekrere 2014! Kvakk! Forbudt å legge ut bilder av andre på Facebook er det, men å lage fancy bøker for "evigheten" uten innsamlet samtykke DET er lov! D: Tar meg heldigvis ikke så veldig høytidelig. Anonymous poster hash: f2be2...9e8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #28 Skrevet 26. desember 2013 Det hørtes ut som et aldri så lite mareritt for min del. Men ja, sikkert god motivasjon. Anonymous poster hash: 2f659...d92
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #29 Skrevet 26. desember 2013 Spiste ca 1200 kcal hver dag i rundt 2 mnd, deretter var jeg ikke så nøye med kaloritelling, men jeg ble automatisk litt mer bevisst på hvor mye jeg puttet i meg. Trente i tillegg 3-5 ganger i uka, pluss at jeg gikk 80 min hver dag. Jeg gikk ned tilsammen 12 kilo, og det holdt seg slik helt til jeg ble gravid igjen Anonymous poster hash: 0ca50...25d
IreneUtålmodig Skrevet 26. desember 2013 #30 Skrevet 26. desember 2013 Spise hver 3 time * Jeg som trodde du trente både styrke og kardio hver 3. time. Hadde blitt fortgang i sakene vist det hadde vært tilfelle
elastisk Skrevet 27. desember 2013 #31 Skrevet 27. desember 2013 Hva spiste du? Og trente du mye? I såfall, hva? Kuttet ut sukker og hvitt mel. Trente styrke ca 3 dager i uken (totalt 3-4 timer pr uke). Nå sliter jeg med å holde vekta OPPE. Trener ikke cardio. Jeg går på fjellet om sommeren, og småturer nå om vinteren.
elastisk Skrevet 27. desember 2013 #32 Skrevet 27. desember 2013 Bestemte meg. Begynte å trene. Kuttet snop og spiste sunt. Gikk ned 35 kilo på et halvt år. Anonymous poster hash: 31903...c42 Kuttet ut sukker og hvitt mel. Startet med styrketrening 3 x pr uke, 1 time pr gang.
Miss Honey Skrevet 27. desember 2013 #33 Skrevet 27. desember 2013 Sluttet å spise på kveldene og begynte å jogge:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #34 Skrevet 27. desember 2013 Gikk på VeryLowCalorieDiet (Shake, totalt 500kcal/dag) i 7 uker. Ned 15 kg. Fire/fem år siden og har holdt vekta. Spiser normalt. Anonymous poster hash: c77c2...320
anonymemammaen Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #35 Skrevet 28. desember 2013 Tusen takk for alle tips å råd, dere er jo råflinke!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #36 Skrevet 28. desember 2013 Tørr vel nesten ikke si det men jeg gjør det allikevel! Fikk sistemann for 16 måneder siden, gikk ned slik at vekta var 8 kg lavere enn da jeg ble gravid. Hengebuk delux. Gikk til kirurgen (etter nøye gjennomgang med meg selv). Full bukplastikk og fettsuging. Har aldri sett så bra ut! Er så gla og gleder meg til Bech 2014! Anonymous poster hash: 3d33a...766
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #37 Skrevet 28. desember 2013 Tørr vel nesten ikke si det men jeg gjør det allikevel! Fikk sistemann for 16 måneder siden, gikk ned slik at vekta var 8 kg lavere enn da jeg ble gravid. Hengebuk delux. Gikk til kirurgen (etter nøye gjennomgang med meg selv). Full bukplastikk og fettsuging. Har aldri sett så bra ut! Er så gla og gleder meg til Bech 2014! Anonymous poster hash: 3d33a...766 eneste jeg ville klage på ved innlegget ditt er hvordan du staver beach fødte mi for 10 mnd siden og veier ca 11 kg mindre enn før graviditet.. var ikke feit så trenger heldigvis ikke noe operasjon Anonymous poster hash: bbd61...af0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #38 Skrevet 28. desember 2013 Noen som kan forklare hva 5:2 er? Anonymous poster hash: 44393...b5b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #39 Skrevet 28. desember 2013 Etter fødselen trente jeg 4 ganger i uken, men etter 6 måneder hadde jeg ikke gått ned en eneste av de 5 kiloene jeg skulle ned. Da begynte jeg på pcmf dietten og etter 2-3 uker hadde jeg enkelt nådd målet mitt. Har også holdt meg der etterpå. Dietten går for å være en av de mest effektive og må ikke brukes over for lang tid. I korte trekk, begrens proteininntaket til 2,5 x ønsket vekt. For meg som vil med til 70 kg blir det 175 gram av kyllingfilet, mager fisk, svin, okse, kesam light eller lignende. Tre måltider per dag. Unngå helt poteter, pasta, brød og lignende. Spis kun grønnsaker som tomat, løk, agurk, blomkål, broccoli, salat. Dropp eggeplomme, frukt og smoothier. Dropp å steke kjøtt i smør eller olje. Bruk det du vil av krydder. Selv gikk det mye i karbonadedeig med tacokrydder, grønnsaker og salsa. Rømmen ble byttet ut med kesam light. Ellers stekte jeg kyllingfilet med indisk krydder og spiste det med grønnsaker. En annen viktig del av dietten er å IKKE drive kondisjonstrening mens dietten pågår, men litt styrke er ok. Etter at jeg nådde målet mitt har jeg blitt mye mer bevisst på hva jeg putter i meg, både av mengder og type mat. Trening er kun en liten del av det å gå ned i vekt, kostholdsendringer må til!Anonymous poster hash: 4aabb...b5d Takk for en kortfattet og forståelig forklaring. Har prøvd å lese meg til PCMF, men det har vært så komplisert forklart. Jeg har kun ett spørsmål. Er det 3*175g protein, eller 175g fordelt på tre måltider? Anonymous poster hash: 13ea6...775 Det er (heldigvis) 3*175 g protein per dag. Jeg dro til Sverige og kjøpte masse karbonadedeig og kylling indrefilet som jeg la i passende porsjonspakninger i fryseren. Enklere å ikke spise for mye da. Anonymous poster hash: 4aabb...b5d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #40 Skrevet 29. desember 2013 Tørr vel nesten ikke si det men jeg gjør det allikevel! Fikk sistemann for 16 måneder siden, gikk ned slik at vekta var 8 kg lavere enn da jeg ble gravid. Hengebuk delux. Gikk til kirurgen (etter nøye gjennomgang med meg selv). Full bukplastikk og fettsuging. Har aldri sett så bra ut! Er så gla og gleder meg til Bech 2014! Anonymous poster hash: 3d33a...766 eneste jeg ville klage på ved innlegget ditt er hvordan du staver beach fødte mi for 10 mnd siden og veier ca 11 kg mindre enn før graviditet.. var ikke feit så trenger heldigvis ikke noe operasjon Anonymous poster hash: bbd61...af0 Ojda! Beach mener jeg. Nei jag var heller ikke så tjukk. Det får du ikke lov å være ved operasjon. Det var vel heller hvordan jeg så ut. Hadde også et stygt KS arr. Kiloene jeg tok av før var med LCHF. Funker som bare rakkern første 2 mnd sen skjedde ingenting. Anonymous poster hash: 3d33a...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå