Gå til innhold

Er litt lei meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig barnslig problem.

En "venninne" jeg tidligere har hatt et godt forhold til har sletta meg som venn på face. Kjenner jeg synes det er kjempe leit.

Hun har store psykiske problemer og gikk på en smell i høst. Etter det forandret hun seg. Syter veldig og tatt avstand fra flere.

Er noen andre venner som har fått nok og satt henne på plass. Jeg har valgt å holde avstand da jeg har vært usikker på henne.

Nå har hun altså slettet meg og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Kommer til å møte henne jevnlig fremover. Skal jeg bare late som ingenting eller burde jeg nevne det? Spørre hvorfor?

Blir så usikker og siden jeg må forholde meg litt til henne aner jeg ikke hva som er best å gjøre.

Anonymous poster hash: ebe43...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor mange tråder det har vært om akkurat det med å bli slettet på face, men det er ihvertfall altfor mange.

Drit i face, forhold dere til virkeligheten.

En bekjent av meg ble snurt fordi jeg ikke hadde godtatt venneforespørsel og hun laget mye styr av det.

Jeg hadde rett og slett ikke vært logget inn og sett det, men det var altså en hel del teorier om den "konflikten".

Er damen i tillegg ustabil så lat som ingenting. Det er jo ikke noe du har gjort.

Anonymous poster hash: 6adbb...1ab

Skrevet

Har hun depresjoner? Da trenger hun støtte og minst av alt folk som tar avstand.

Anonymous poster hash: 37106...819

Skrevet

Har hun depresjoner? Da trenger hun støtte og minst av alt folk som tar avstand.

Anonymous poster hash: 37106...819

Hei.

Uten å røpe for mye var det vel kort og godt utbrenthet. Jeg støttet henne mye med telefon, sms og mail i den tiden. (Hun orket ikke besøk) jeg merket hun gradvis endret seg og ble negativ. Alle mennesker rundt henne var det noe feil med. Jeg lot det passere og forsøkte å støtte henne. Flere og flere bekjente tok avstand fra henne pga at hun baksnakket andre så mye og da tok hun avstand fra meg så jeg tenkte hun trengte litt space og lot henne bestemme kontakten. Og nå er jeg altså slettet.

Som sagt er dette er minimalt problem og ikke noe å tenke SÅ mye over men siden vi er i et frivillig prosjekt sammen må jeg forholde meg til henne og det synes jeg er litt vanskelig. Jeg er nok litt reddhare og pysete og konfliktsky.

Anonymous poster hash: ebe43...cce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...