joha99 Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Lurer på om jeg har dette? Og at dette kan være grunnen til at jeg nå har hatt 3 veldig tidlige SA på rad..? Har kjøpt meg sånne stikkpiller med melkesyrebakterier jeg nå skal ta etter mens, grunnen til at jeg prøver dette er fordi jeg ikke tåler antibiotika:( Noen her som har slitt med dette og tror dette er grunnen til abortene og at det kan hjelpe med disse pillene? Vet jo det kan komme tilbake igjen, men håper det blir såpass bra at jeg blir gravid og beholder.
joha99 Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2013 Fikk ikke med alt før den postet Skulle stå lurer på om jeg har Bakteriell vaginose? Spør her på anonym siden det er mest folk her...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Jeg brukte 6 mnd på å bli gravid og mistet. Så 10 mnd på å bli gravid og mistet. Begge gangene i uke 9. Så hadde jeg grundige undersøkelse. Hadde bakteriell vaginose og fikk antibiotika. Kjente da en helt annen følelse nedentil selv om jeg aldri hadde plager. Men hadde nok hatt det lenge. Neste syklus ble jeg gravid og har i dag en 2-åring:) Anonymous poster hash: 919d6...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå