Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 I kveld skal jeg på julebord med venninnene mine og SELVFØLGELIG måtte jeg jo bli skikkelig løen i magen Jeg har nå tatt 2 Imodium, drukket 2 glass biola, og nå tygger jeg Ritzkjeks for harde livet. Men allikevel er jeg så løs i magen Noen som har noen gode tips for å stabilisere magen min? Alle tips mottas med stor takknemlighet! Anonymous poster hash: 4defc...32c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Du bør vel bli hjemme og ikke smitte alle venninnene med magesyke i romjulen. Jeg hadde ihvertfall holdt meg unna og håper virkelig venninnene mine ville tatt samme hensyn. Anonymous poster hash: a78d6...aa8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Melk gir slimdannelse i tarmen og dermed enda løsere mage. Uansett, du holder deg hjemme hvis du er syk. Det er ikke morsomt å få resten av julen ødelagt pga en som ikke kunne holde seg hjemme. Anonymous poster hash: 7dbb5...736
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Blåbærsaft. Anonymous poster hash: e5465...7f7
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Dette er "stressmage", og ikke bakterielt, men må selvfølgelig ta en vurdering på om jeg kan dra eller ikke. Og selvfølgelig forhører jeg meg med venninnene mine først Men uansett hva jeg velger så hadde det vært godt å bli bra igjen Anonymous poster hash: e7936...a06
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 1 ss potetmel i et halv glass med vann, blandet ut å drikkes.. Bananer binder også magen, men uansett hva du bruker klarer du ikke å binde det som allerede er på tur ut. Så prøv å få tømt deg så godt som mulig, mens du prakker på med ting som binder magen ovenfra... Anonymous poster hash: fd2e4...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå