Gå til innhold

Sur sur sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg bare sur... Ikke en eneste dag står mannen opp med ungene... Ikke ett eneste måltid lager han til....stort sett alt er det jeg som må ordne og fikse.... Julaften klarte han og sovne på sofaen menst jeg laget middag,dekket bord,hadde små barn rundt beina og vi ventet Middags gjester.... Er så lite hjelp og få... Vet snart ikke hva jeg gjør.... Jeg ivrer tenna sammen i perioder men til slutt orker jeg ikke mer... Og idag er den dagen komt... Alt er galt,jeg er bare sur... Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget men min måte og få ut irritasjon og frustrasjon......

Anonymous poster hash: 70b5c...2e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vurdert å ta det opp med han?

Anonymous poster hash: 8a8e2...25b

Skrevet

Still krav til han da. Kan da ikke ha det sånn! Han får også ta sin del i heimen.

Anonymous poster hash: b9929...192
Skrevet

Hva sier han når du tar det opp med ham? Ja, for jeg antar du ikke lider i stillhet?

Anonymous poster hash: 09e22...7ab
Skrevet

Så får du ta en skikkelig "oppvask" med han i kveld når ungene er i seng. Si hva du føler, og trenger at han bidrar med. Slutt å vart han opp tenker jeg.

Om mannen hadde sovnet på sofaen her på julaften, så hadde han nok kjapt blitt vekket og sendt ut med ungene.

Skrevet

Jeg klarer helt fint å gi beskjed til mannen hva jeg vil han skal gjøre og han gjør stort sett det..

Her i huset er det faktisk motsatt, mannen styrer med barn, lager mat og rydder, mens jeg sover å sofaen ( jeg har en gyldig unnskyldning da) :sovne:

Anonymous poster hash: b6a43...ddb
Skrevet

Jeg har en mann som ikke sluntrer unna husarbeid i det hele tatt, bare så det er sagt, men akkurat å stå opp med barna er absolutt alltid min oppgave. Natt og morgen.

Minien har våknet på natten hele uken siden vi er bortreist, så jeg har lagt meg hos han og ikke sovet spesielt godt. Er også gravid.

Igår sa jeg bare at nå er det min tur å sove, og han ble oppriktig overrasket over at jeg mente det, men da han først ble oppmerksom på det så var det null problem.

Idag er jeg helt uthvilt:)

Si fra:)

Anonymous poster hash: 25eee...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...