Gå til innhold

Feiret jul med eksen p.g.a barna... Men

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Så tikket det inn to meldinger i natt om at jeg hadde gjort han så kåt, og om ikke vi kunne ha litt nyttårssex....?

Altså vi snakker om en mann jeg har vært skilt fra i 8 år, og ville ikke tatt i med ildtang engang... Hva faen skjer???

Det har vært en konfliktfylt skilsmisse, og jeg har måtte svelge enorme kameler for å komme dit vi er i dag.

Det er tredje julen vi feirer sammen da han ikke har noen familie, og barna skal slippe å tenke på at faren deres sitter alene på julaften.

Men så liksom ikke dette komme... Er jo helt uaktuelt! Merker jeg grøsser av tanken.. Men hva svarer jeg? Vil ikke svare på en frekk måte og starte en stor konflikt igjen, samtidig som jeg synes det er ganske drøyt å sende noe slikt....

Anonymous poster hash: 69e4b...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyllemelding? Kom den NÅ om morran? Hvis den kom i går/natt ignorerer du. Hvis den kom nå så tskker du for komplimentet, men sier at den tiden er forbi. :)

Skrevet

Jeg ville mest sannsynlig valgt å ikke svare. Da stopper det jo der uten at det blir mer å snakke om.

Ellers ville jeg latt som at jeg trodde han tullet, og svart noe sånt som "HeHe, særlig, skjønner at du tuller. God jul!"

Anonymous poster hash: f82d0...717

Skrevet

Tror jeg ville takket for komplimentet, men sagt at det var en meget dårlig idé og at han sikkert skjønte det også om han tenkte seg om en gang til.

Anonymous poster hash: 374ef...fdb

Skrevet

Tja.. Late som du ikke har sett sms`en og late som ingenting?

Skrevet

Overse. Så kan han velte seg i fylleangsten når han klarner opp og forhåpentligvis unngå å gjøre det igjen.

Skrevet

Dersom du overser vil han sikkert syns dette bli klient og dere vil føle begge to at det er noe rart i lufta.

Jeg ville svart på sms at det var et hyggelig kompliment, men at forholdet deres er over og at det ikke er riktig for deg å ha sex med han igjen. At det bare er barna dere har felles nå.

Da er det ingenting usnakket når dere møtes igjen.

Anonymous poster hash: a3498...c94

Skrevet

Hi her.. Jeg svarte at det ikke var noen god idè og hvis han tenkte seg om ville han sikkert synes det samme. Og at vi bare skulle glemme at meldingen hadde blitt sendt...

Så fikk jeg til svar "vi kan kn***e først, også glemme meldingen og late som ingenting etterpå. Tenk så deilig og løsne opp i all stresset og spenningen"..

Er det virkelig mulig?????? Ble irritert og ga et litt skarpt svar tilbake om at jeg ikke kunne tenke meg noe som ville skape mer stress og negativ spenning enn å ha sex med han.. Etter det har det vært tyst....

Uff, skulle ønske han aldri hadde sendt den meldingen...! Føler det er skikkelig feil og skittent... Går ikke rundt og hater mannen lenger siden det er så mange pr siden vi ble skilt, men jeg seriøst grøsser av tanken!

Skrevet

Hadde ikke orket og svart på en slik melding jeg:P

Anonymous poster hash: e475b...93f

Skrevet

Og da feirer du vel ikke jul sammen med han flere ganger?

Anonymous poster hash: c881e...297

Skrevet

Huff det samme skjedde faktisk her!

Han skreiv dagen etter julaften at han ble så kåt av kjolen jeg gikk i osv :S

Hva faen er det med disse mannfolkene??

Er bare 2 mnder siden han dro meg for retten å nå skriver han at han vil ha sex med meg :o

Skjønner meg ikke på menn jeg!

Anonymous poster hash: fbd52...0c9
Skrevet

Da hadde jeg gitt grei beskjed om at for ungenes del, så bør han ikke engang vurdere det, for det kan bli pinlig å skulle feire jul samme etter det, dere har det fint som det er nå, han vil vel ikke ødelegge det, så han i verstefall må feire jul alene neste år.

Anonymous poster hash: 0c450...bf6
Skrevet

Og da feirer du vel ikke jul sammen med han flere ganger?

Anonymous poster hash: c881e...297

For å si det sånn, jeg har mye bedre grunner til å ikke ville feire jul med han enn disse ekle meldingene.

Jeg lar han feire jul med oss på grunn av barna. Jeg setter dem først. Jeg klarer å holde ut noen timer èn kveld i året hvis det

betyr så mye for barna mine som det gjør.

Jeg klarer å holde sinne og andre ting unna og være hyggelig.

Men det jeg ikke skjønner er hvordan dette kan komme helt ut av det blå.

Sånn som en annen her skriver også, at eksen hadde trukket henne for retten for så to måneder senere si at hun gjør han kåt... Jeg bare fatter det virkelig ikke!

Så jeg kommer nok til å feire jul med han igjen til neste år også! Og bare prøve å glemme meldingene... Hi

Skrevet

Huff det samme skjedde faktisk her!

Han skreiv dagen etter julaften at han ble så kåt av kjolen jeg gikk i osv :S

Hva faen er det med disse mannfolkene??

Er bare 2 mnder siden han dro meg for retten å nå skriver han at han vil ha sex med meg :o

Skjønner meg ikke på menn jeg!

For om han hadde fått deg til sengs, hadde det gitt han en enorm maktfølelse.

Anonymous poster hash: 6192b...73c

Skrevet

Ja er stemmer nok helt sikkert.

Men etter han går rettens vei uten å bry seg om at det kun går ut over sønnen sin,så er det kun hat jeg føler for han!

Aldri i verden om at jeg hadde gått til sengs med han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...