Gå til innhold

karma slår tilbake! håper ikke dette er begynnende rier.. :-P

Anbefalte innlegg

Huff jeg som har klagd så mye over at jeg snart vil ha bebisen ut osv...

Ligget våken i natt med kynnere som tar mer og mer tak.. ( ikke helt regelmessige heldigvis).. men de begynner å bli rimelig ubehagelige.. og jeg som endelig hadde gjort meg klar for tanken å holde ham inne til 2014! :-P

Er jo langt ifra sikkert at dette blir til rier, men har en følelse.. heh...

Håper de blåser over og at han bare lurer meg.. nå er det bare 6 dager til 2014, så nå syns jeg han kan vente litt til! :-P

Veeel det gjenstår å se... nå skal jeg spise meg en bolle, ta en kopp kakao og så legge meg flatt ut på senga igjen, i håp om at dette gir seg! :-P

Fortsetter under...

Her også sitter jeg med ubehagelige, uregelmessige tak og håper hun holder seg til 2014 selvom jeg også bare vil bli ferdig blir kvalm og sliten av disse takene så får se hvor mye 2 juledag middag det blir på meg.. Sambo og lillegutt skal ut å leke litt å da finner jeg senga imens

Hehe, sånn er det ;)

Har selv hatt 3/4 episoder siden slutten av november der jeg trodde kynnerne/masriene begynte å bli til rier.. men her sitter jeg 2 dager før termin med stooor mage. Får håpe det er kroppen som bare forbereder seg og at det roer seg ned. ;)

Lykke til uansett!

Jeg er forberedt på desemberbarn, men venter gjerne til januar for baby sin del. :)

Jaja blir spennende dette her... har nå gått siden kl 17:00 med regelmessige kynnere.. 10-11 min imellom.. og det er slik fortsatt... tok meg nettopp et langt bad, i håp om at litt avslapping skulle sette en stopper. Men den gang ei, nå begynner kynnerene å bli bittelitt mer enn ubehagelige.. begynner å bli småvondt nå...

Meen ringer ikke føden enda likevel, ettersom jeg vet av erfaring at orntelige åpningsrier skal være vondere enn dette.. men blir spennende å se utover natta :-P

Annonse

Ja da ligger jeg på føden...

Hadde regelmessige kynnere hele natta i natt og deler av dagen i dag. Så da jeg besøkte min mor i 2 tiden i dag så gikk plutselig vannet. Så nå er jeg innlagt med antibiotika i kanylenåla. Og venter bare på å få sterkere rier! ;) blir nok fødsel i løpet av helgen ja... litt sjokkert her... hehe

Jepp :)

Kynnerene har tatt seg opp og nå ligger jeg med moderate vonde rier hvert 10 minutt.. satser på at de tar seg enda mer opp i løpet av natta. :) au au :-P

Kjenner jeg er misunnelig. Vil også bli ferdig nå kjenner jeg.

Lykke til!

Anonymous poster hash: bf4eb...2c0

Hehe skjønner det, men ikke sååå morro å føde prematurt.. er 35+3 i dag, så babyen vil sannsynligvis ikke lide noen varige men. Men det er fare for gulsott (da må han i lys). Og så blir det nok en del slit med ammingen, er ikke sikkert han er sterk nok til å suge melken i seg selv. Så det er risiko for at han må ha sonde gjennom nesen så han får mat gjennom.

Så her blir vi nok værende noen dager på sykehuset etter fødael ja.. kjedelig, når jeg har 2 barn til hjemme som gjerne vil ha mammaen sin der... ♡

Men men.. uansett, takk for at dere ønsker meg lykke til! :)

Og lykke til til alle dere som ikke har født enda! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...