Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Vet jeg ikke har så mye å klage på, alt i alt er jeg heldig. Men sitter nå og er så deprimert.Moren min har problemer, og i år har hun lagt mannen min for hat, virker det som. Alt han gjør er feil i hennes øyne. Mannen min vet at man kan bli litt uvenner under samme tak, så han sa ifra at man bare må si ifra. Men isteden venter moren min til hun eksploderer over småting, og godtar ingen unnskyldninger. Og er det ikke noe direkte "galt", så venter hun til hun finner en setning som kan tolkes ille. I dag kalte hun han en mannsjåvenist fordi han ville at jeg skulle lage mat, mens han tok oppvasken, og uansett hva jeg sa, så sa hun at "hun var eldre enn meg, og kunne se hva dette er". (Mannen min er fantastisk og hjelper til med absolutt alt)Han beholdt tilogmed fatningen når hun sto og ropte alt som var galt med han, som om han ikke sto der.Til slutt skrek hun at han var et barn, at han var fem år i hodet og gikk å la seg. Og enda får jeg dårlig samvittighet for å ha kalt henne ufyselig og ekkel fordi hun sier slike ting. Huff, jeg vet ikke, ble bare veldig lei meg. Anonymous poster hash: 53247...5aa
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Ajtsh!.. Høres ikke koslig ut.. Det eneste du kan trøste deg med, er jo at det er hun som oppfører seg som en 5åring, og at hun drar snart. Og så lenge du/dere er fornøyde med forhåldet deres så er det jo det som er det viktige! Ikke tenk på det hun sier. Selv om det er kjipt :-/ Anonymous poster hash: ddec0...ed1
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Ajtsh!.. Høres ikke koslig ut.. Det eneste du kan trøste deg med, er jo at det er hun som oppfører seg som en 5åring, og at hun drar snart. Og så lenge du/dere er fornøyde med forhåldet deres så er det jo det som er det viktige! Ikke tenk på det hun sier. Selv om det er kjipt :-/ Anonymous poster hash: ddec0...ed1 Takk for svar Og ja, jeg vet det, men likevel. Jeg har egentlig et godt forhold til moren min og hater å se henne deprimert, så har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ble sint. Jeg bare fatter ikke hvorfor eller hvordan. Og hun bare forstår ikke hvorfor jeg ble sint, eller hvorfor hun bør be mannen min om unnskyldning. Er som å diskutere med en vegg. Anonymous poster hash: 53247...5aa
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Oisann!! Da hadde nok min mor fått beskjed om å pakke sakene sine og reise hjem! Helt uakseptabel oppførsel! Og ja, det er HUN som er 5åringen i dette. Hjælpes!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Hva med å si til moren din hun bør få seg hjelp nå, og kan heller komme tilbake på besøk når hun blir bedre. Anonymous poster hash: b5654...de3
Sint naken biltyv Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Da hadde min mor blitt bedt om å dra på flekken. Her må spesielt barna (om dere har) beskyttes.
Honningmelon Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Hva om det var svigermor som hadde gjort dette mot deg? Hadde ike du villet at mannen skulle tatt deg skikkelig i forsvar? drt vil sikkert mannen din og. Å være deprimert er ingen unnskyldning for å være ufin mot andre. Her bør du virkelig fortelle moren din hvor skapet skal stå.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 All ære til din mann som ikke eksploderte tilbake. Gi moren din klar beskjed om at du ikke aksepterer oppførselen hennes, og at hun må reise hvis hun ikke skjerper seg umiddelbart!! Anonymous poster hash: eed89...7ca
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Jeg hadde sendt henne hjem Anonymous poster hash: 65105...d0d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Fy søren så tålmodig og flott din mann høres ut, at han i det hele tatt bevarte fatningen her er over all forventning Nå er det morgen, moren din har sikkert stått opp. Så nå passer det godt å ta en prat med henne. Fortell henne at dere ikke finner dere i slik oppførsel. At hun har å respektere dere i deres eget hus, at du er kjempefornøyd med livet ditt og mannen din, og at du ser at hun ber ham om unnskyldning ellers kan hun pakke sakene sine og reise hjem umiddelbart. Og jeg ville også rådet henne til å oppsøke hjelp. Dette er ikke normal oppførsel fra voksne mennesker... Anonymous poster hash: 4c2ba...7d5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Jeg hadde aldri akseptert at mine foreldre behandlet mannen min som dritt. Og jeg hadde aldri akseptert det om mannen min lot sine foreldre behandle meg som dritt uten å si imot dem, heller.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Mannen min eksploderte ikke, men det gjorde jeg. Jeg fortalte henne akkurat hva jeg mente, og tok han i forsvar, men hun forsto det ikke. Hun forsto heller ikke at han fortjener en unnskyldning. Dagen etter prøvde han å være normal, men hun bare avbrøt han når han snakket, eller forandret samtaleemnet. På et tidspunkt sa hun "Men nå var det ikke DEG vi snakket om, det var [meg]" Helt sykt. Og hun forstår det virkelig ikke. Jeg har prøvd å forklare det rolig, jeg har skreket (Skammer meg) og snakket med mannen min. Jeg aner ikke hva problemet er. Jeg forstår det ikke. Anonymous poster hash: 53247...5aa
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Fy søren så tålmodig og flott din mann høres ut, at han i det hele tatt bevarte fatningen her er over all forventning Nå er det morgen, moren din har sikkert stått opp. Så nå passer det godt å ta en prat med henne. Fortell henne at dere ikke finner dere i slik oppførsel. At hun har å respektere dere i deres eget hus, at du er kjempefornøyd med livet ditt og mannen din, og at du ser at hun ber ham om unnskyldning ellers kan hun pakke sakene sine og reise hjem umiddelbart. Og jeg ville også rådet henne til å oppsøke hjelp. Dette er ikke normal oppførsel fra voksne mennesker... Anonymous poster hash: 4c2ba...7d5 Tusen takk Ja, han er helt fantastisk Og jeg er enig. Det er bare så vanskelig. Anonymous poster hash: 53247...5aa
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Har hun endret seg nå i det siste, eller har hun alltid "hatt det i seg"? Uansett, hun bør oppsøke lege. Både mtp depresjon, men også få tatt noen bilder av hodet. Forandringer i hodet kan også dkape forstyrrelser i oppførselen hos en "ellers normal" person. Anonymous poster hash: e884a...106
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Har hun endret seg nå i det siste, eller har hun alltid "hatt det i seg"? Uansett, hun bør oppsøke lege. Både mtp depresjon, men også få tatt noen bilder av hodet. Forandringer i hodet kan også dkape forstyrrelser i oppførselen hos en "ellers normal" person. Anonymous poster hash: e884a...106 Oi, nå ble jeg nervøs :S Hva slags forandringer? Hun har et alkoholproblem, så jeg vil si hun alltid har vært slik, men det har aldri gått utover oss før. Anonymous poster hash: 53247...5aa
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Det høres ut som om moren din kan trenge kyndig hjelp. Kanskje hun er i litt psykisk ubalanse? Det var godt at mannen din skjønte det at det ikke er no galt med ham, men at det er moren din som er litt ute av lage. Snakk rolig med din mor, og be henne søke hjelp. Hun innser kanskje da at hun ikke har en adekvat oppførsel. Anonymous poster hash: 9173f...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå