Gå til innhold

Spåkone...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en av dere tipse meg om en spåkone eg kan komme i kontakt med som ikke skal ta betaling gjennom telefonrekninga? Har firmatelefon derfor... Noen som tar betalt via paypal, noen som kan treffe meg eventuelt.... Takk.

Anonymous poster hash: 51ad7...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Skrevet

Spar pengene dine. Spåkoner er bare tull. Prøv 4 forskjellig og du får 4 forskjellige tullete svar.

Anonymous poster hash: 1073e...adc

Skrevet

Min 4-åring kan spå deg gratis. Blir like riktig som de som tar 1000-vis av kroner for å dikte fantasi fortelling.

Anonymous poster hash: 4ef15...ab0

Skrevet

:( trenger sårt oppmuntring...

Skrevet

:( trenger sårt oppmuntring...

Kanskje du kan fortelle oss hva du tenker på og så kan vi prøve å hjelpe og å oppmuntre deg?

Anonymous poster hash: 76db7...9be

Skrevet

Hvor bor du, kjenner ei i Oslo som er super dyktig.

Til de over. Ta dere sammen, selv om dere ikke tror på slike ting går det an å oppføre seg som voksne og respektere at andre har andre synspunkter enn dere ! 

Skrevet

Jeg vet om ei i tr.heim som er dyktig, om du bor der :)

Anonymous poster hash: 6bea7...44e

Skrevet

Bruker ei spådame i Bergen som er kjempeflink. Hun er også flink med healing, noe som også er godt hvis man er litt nedfor eller syk på andre måter.

Elisabeth gallefoss behandlingssenter i Bergen. Hvis du googler det, kommer du til siden hennes :)

Her får man et kontonummer så betaler man etter timen, hun tar også timer over telefon,men det blir ikke trukket fra telefonregningen.

Er litt dyrt, men jeg synest det har vært verdt det. Er usikker på om hun har åpent i romjulen, men det går an å prøve hvis man vil :)

Anonymous poster hash: 55d34...45f

Skrevet

Leste en reportasje en gang om damer som gikk i gjeldsfella pga spåtelefoner. De var i en vanskelig periode og trengte oppmuntring. Noen ringte hver dag og ble avhengig.

Jeg synes ikke du skal ringe. Lett ditt hjerte her og du skal få gode råd.

Anonymous poster hash: 8fb2c...f84

Skrevet

Henne jeg mener ringer man ikke til, hun drar man til. 

Hun vil heller ikke spå så ofte, ganske enkelt fordi hvis du er seriøs så driver du ikke rovdrift av folk på den måten. 

Ikke vil det komme opp noe når bli spådd slik hele tiden heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...