Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Han er veldig lite gavmild, på flere vis synes jeg. Han er gnien med kos og kjærtegn, han gir sjelden komplimenter og kun på ting jeg har gjort og aldri hvis jeg pynter meg for han ol. Han tjener godt, rundt 2 mill mer enn meg i året. Han klager om jeg glemmer å slukke lyset ved inngangsdøra en kveld..kommentere hele tiden når vi er på matbutikken, hva er kilo prisen på gilde vercus nordfjord..ok, ta det billigste, når han reiste på jobb sist sa han før han dro at jeg bør ikke bruke varmepumpen så mye (den går på strøm) fordi det er mer konfortabelt enn å tenne opp i sentralfyren og bruke ved.. I løpet av de 2 årene vi har vært sammen har han gitt meg blomster en gang, en liten kokebok, sjokolade en gang og en ansiktskrem. Jeg synes dette etterhvert er en veldig lite tiltrekkende egenskap, ikke at han er så gnien med penger men at det gjennspeiler resten av hans personlighet også.. Anonymous poster hash: b9f85...4a9
ærlig talt Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Blæh, dette er ikke en sjarmerende egenskap Det er fint å være prisbevisst, men det får være måte på! For din del håper jeg han har mange andre gode sider
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Flere som har en mening om saken? Anonymous poster hash: b9f85...4a9
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Flere som har en mening om saken? Anonymous poster hash: b9f85...4a9 Du har to valg. 1. Aksepter det. 2. Flytt fra han. Anonymous poster hash: 3de60...757
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Enig med deg hi. Jeg er heller ikke kravstor men det er faktisk litt trist å aldri få en liten oppmerksomhet. Selv elsker jeg å gi min kjæreste små ting jeg vet han blir glad for uten noen grunn, men det blir aldri gjengitt. Fikk knapt en bursdagsgave i år, og til jul fikk jeg et gavekort i en konvolutt. Forskjellen på din og min samboer er at min tjener 350 000,- i året bare, så jeg vet han ikke har masse penger. Men en liten oppmerksomhet innimellom, og et lite kompliment hadde han ikke hatt vondt av syns jeg. Har du prøvd å hinte litt? Anonymous poster hash: 2a2f0...1ea
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Hinte? Man hinter ikke, man tar tak i mannebeinet og gir klar beskjed om at han oppfører seg usexy og som en dritt, og at dersom han er interessert i deg så får han begynne å vise det. Sleng også med at han ikke akkurat er fattig, og at du er drittlei av at han er så jævla prippen osv. Gi ham inn, han fortjener det. Anonymous poster hash: e80b2...770
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Flere som har en mening om saken? Anonymous poster hash: b9f85...4a9 Du har to valg. 1. Aksepter det. 2. Flytt fra han. Anonymous poster hash: 3de60...757 Det må i så fall være punkt 2 og 3, for punkt 1 er selvsagt å prate med ham! Anonymous poster hash: 8de32...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå