Lurifaxa Skrevet 25. desember 2013 #1 Del Skrevet 25. desember 2013 Helt i slutten av svangerskapet mitt reiste svigerinnen min til oss en helg for å hjelpe meg i huset, Nå har baby kommet og svigerinnen min vil igjen gjerne ta turen til oss en helg for å bli bedre kjent med den lille. Dette førte til at min mor ble fornærmet fordi de(boren min var også med) igjen skulle komme på besøk til oss og overnatte.Hun bor i samme by som meg og de har alltid sovet hos henne når de er i byen. Hun mente at siden de hadde sovet over hos oss sist burde de sover over hos henne neste gang. Men boren min og kona kommer jo til oss utelukket for å hilse på den lille og bli bedre kjent med han. Hadde vi bodd i en annen by, hadde de jo kommet dit i stedet.. Syns det er så synn at mamma ikke forstår dette. Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg tror jeg hadde, på en pen måte- sagt at sånn er det bare. De skal på besøk til oss, og kommer til å overnatte her. Og at hun bare kan ta seg en tur på besøk, for å hilse på. Hun er jo voksen, dette må hun tåle Anonymous poster hash: efd9c...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå