Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Forslag til -mat? -drikke? -pynt? -invitasjon(stekst)? -underholdning? -andre lure ting?? Ikke feira bursdagen min med venner siden barneskolen Fyller 30 og har lyst å invitere 8-9 venninner hjem på god mat, drikke og latter..... Anonymous poster hash: d8b60...0da
Gjest Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Mat : Tapas & snacks Drikke: Sangria som velkomst og vin til maten? Pynt: Det som gjenspeiler deg. Sjekk ut siden pyntilfest.no eller noe for inspirasjon Underholding: Masse skravlings med jentene. Sist bursdag her, så hørtes vi ut som politikere i følge den mellomste sønnen min
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Skal det være en classy voksenbursdag, eller skikkelig jentebursdag som vi hadde før? Anonymous poster hash: b2b0a...918
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Skal det være en classy voksenbursdag, eller skikkelig jentebursdag som vi hadde før? Anonymous poster hash: b2b0a...918 Hehe, en mellomting, kanskje? Jeg er ike så classy, akkurat, men vi er jo voksne. Men regner med jeg blåser opp ballonger og lager kake. Kanskje der finnes noen selskapseleker som passer denne typen sammenkomst? Fint hvis noen deler erfaringer. Anonymous poster hash: d8b60...0da
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Skal det være en classy voksenbursdag, eller skikkelig jentebursdag som vi hadde før? Anonymous poster hash: b2b0a...918 Hehe, en mellomting, kanskje? Jeg er ike så classy, akkurat, men vi er jo voksne. Men regner med jeg blåser opp ballonger og lager kake. Kanskje der finnes noen selskapseleker som passer denne typen sammenkomst? Fint hvis noen deler erfaringer. Anonymous poster hash: d8b60...0da Jeg kan dele en prinsessebursdag jeg var i for litt siden, da. Kanskje litt for barnslig (vi var en gjeng på 19-22 år), men kanskje du får noen tips? Vi fikk flere typer hjemmelaget pizza, med variert fyll. Hadde salat og dressing til. Ganske enkelt, men veldig godt. Fikk bacardi razz+sprite med jordbær i som velkomstdrink, og fikk servert brus i tillegg til at vi tok med egen drikke. Desserten var tressis, med nonstop og peanøtter, og fruktspyd med smeltet sjokolade. I tillegg fikk vi cupcakes (selvfølgelig prinsesseformer, og rosa topping) Pynten var rosa ballonger, servietter, pappfat og pappkrus med prisesser (sånne som man kjøper på matbutikker). Bordet var pyntet med rosa lys, smellbongbonger, sånne papirremser som krøller seg i sølv, rosa duk og blomster. Invitasjonene var samme stil som serviettene, der stod det ganske enkelt sted og klokkeslett, og at det var prinsessebursdag. Underholdningen var et utvalg brettspill. Både vanlig kortstokk, ligretto, alias og kokkelimonke. Hadde også twister, men det funket ikke så bra siden alle hadde kjole. Nå var jo denne bursdagen veldig inspirert av slik vi hadde da vi var åtte år, men gjennomført tema var det så absolutt. Vi fikk også godteposer med prinsesser, selvfølgelig. Var en helt super bursdag, men det er jo også mye takket være menneskene Anonymous poster hash: b2b0a...918
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Herlig med prinsessebursdag - meen ikke noe for meg. Mange fine tips, da! Jeg lurer på om noen har forslag til hva man lager til tapas? Aldri laga det før :-) Hi Anonymous poster hash: d8b60...0da
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Mornings! Dytter litt :-) Anonymous poster hash: d8b60...0da
Gjest Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Svarer på ang tapas, når jeg kommer hjem fra trening om noen timer Masse forslag.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Sweet... Anonymous poster hash: d8b60...0da
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Vi skal på tapasjulebord ikveld. Skal ha med scampi og laks i lefse. Blir også servert saltbakte poteter, fucacciabrød, diverse salater, kyllingklubber og div dressinger. Anonymous poster hash: 9cc6e...69a
Gjest Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Chilimarinerte Scampi Indrefile av svin Fylte små tomater med fetaost, gjerne fylle chili også. Chorizo pølse oppskjært Aioli og pestosaus Foccaicabrød Fritert fetaost Salat Saltbakte små søte poteter Mozzarella kuler Kylling Var iallerfall noe dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå