Gå til innhold

Normalt med skyggestreker clearblue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en cb test i dag, kom frem en nesten usynlig strek, er dette en vanlig feil? Fikk det i sommer og, men da med en annen type g-test i tillegg.

Tok en test bare for å dobbeltsjekke at jeg ikke er gravid (pluss at samboeren har fleipet om at jeg kanskje er gravid) siden jeg har vært så innmari kvalm de siste ukene. Har jo nettopp hatt mensen, men noe atypisk. Forsåvidt det samme forrige mnd. Men da skulle jeg vel fått en klar positiv test? Fikk en negativ test forrige uke..

Hvis dette er en typisk feil skal jeg holde meg unna cb fremover :) må jo være trist for de som faktisk prøver og som ikke er gravide.. Sist jeg var gravid fikk jeg jo klart positiv test før mensen skulle vært der...

Anonymous poster hash: 1eb22...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig med skyggestreker etter tiden på cb. Man må legge ganske mye godvilje til for å se den, men det er jo noe vi ofte har mye av når vi tester...

Anonymous poster hash: 95d07...eba

Skrevet

CB+? For den er litt merkelig. Digital er flott, elle billigstrimlene :)

Skrevet

Det er vanlig med skyggestreker etter tiden på cb. Man må legge ganske mye godvilje til for å se den, men det er jo noe vi ofte har mye av når vi tester...

Anonymous poster hash: 95d07...eba

Dette var vel 2 min etter at jeg hadde tisset på den..

Ja, cb+.. Tenkte den var grei siden det er er et så kjent merke. Men gidder da ikke bruke penger på den om den viser feil :P om jeg må teste en annen gang får jeg teste med digital eller et annet merke :)

Anonymous poster hash: 1eb22...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...