Gå til innhold

Ehhh... er dette halsbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste går på penicillin mot halsbetennelse. Jeg har i flere dager hatt enormt hovne mandler. I dag er de så hovne at jeg brekker meg av de og er litt i veien for pusting. Det er i tillegg en del hvitt/gult belegg på de.

Men, det er ikke vondt. Ikke enda i allefall. Er det muligens halsbetennelse allikevel?

Anonymous poster hash: 9861a...917

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stort sett er det det når det er hvitt puss på, ja

Skrevet

Ja, jeg vet. Men, det skulle da ha vært vondt? Har hatt flere halsbetennelser og har hatt grisevondt. Det er ikke det nå. Kun sykt hovne mandler.

Skrevet

Opp...

Skrevet

Vist du ikke har vondt skjønner jeg ikke at du gidder og bry deg, du dauer ikke....

Anonymous poster hash: 9e502...5db

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det blir det nok på et tidspunkt :/ hvis ikke er det jo bonus ;-)

Annonse

Skrevet

Eh... jeg bryr meg når jeg syns det blir vanskelig å puste.

Satser på det ikke blir noe mer.

Skrevet

Kan godt være halsbetennelse. Drikk mye. Ellers vil det jo gå over etter nien dager. De færreste halsinfeksjoner skal behandles med AB. Mange leger som feilbehandler med AB her.

Anonymous poster hash: b4f67...7d8

Skrevet

Ta noen skjeer mer en honning, det er bakteriedrepende :-) spis honning tre ganger om dagen, se om det hjelper!

OBS: huk å bytte tannbørste når du er blitt bedre, ellers kan man fort smitte seg selv :)

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Er det en streptokok halsbet barnet ditt har??? Om det er det du har fått skal det behandles med ab. Pust på mannen...streptokoker lukter helt spess, veldig vondt (vanskelig å forklare, men det lukter liksom infeksjon) men, merkelig at du ikke har vondt når mandlene er så hovne.

Anonymous poster hash: cfaeb...75a
Skrevet

Er det en streptokok halsbet barnet ditt har??? Om det er det du har fått skal det behandles med ab. Pust på mannen...streptokoker lukter helt spess, veldig vondt (vanskelig å forklare, men det lukter liksom infeksjon) men, merkelig at du ikke har vondt når mandlene er så hovne.

Anonymous poster hash: cfaeb...75a

Nei det skal ikke alltid behandles med AB selv om det er streptokokker.

Anonymous poster hash: b4f67...7d8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...