Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #26 Skrevet 26. desember 2013 De har vært her siden lille julaften, og det er i grunn hyggelig. MEN, praten går så treigt, svigermor maser og overstyrer (nå får jeg feks et pinnekjøtt jeg nok ikke kommer til å spise fordi hun lager det slik hun er vant med), duken jeg la på var for fin, hun ville han nisseservise (jeg ville bruke penserviset vi fikk til bryllupet) og ikke minst: TV står på hele tida. Har aldri hatt på så mye tv i jula før noen gang! Nå er det godt det er siste kvelden, imorgen reiser de.. Huff, litt fælt å føle det sånn, jeg er egentlig glad i svigermor! Flere som har fått nok? Jeg har aldri kjent svigermor. Hun døde da samboeren min var 6 år gammel. Svigerfar døde i fjor og savnet er stort. Skulle gjerne HATT svigerforeldre, jeg... tenk på det neste gang dere klager og er lei dem! Du kan få min svigermor. Hun har ingen interesse av barnebarna sine, men sitter gjerne i sofaen og ser på tv i 7-8 timer når hun er på besøk. Kos deg. Anonymous poster hash: c95f4...0aa
Optatium Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #27 Skrevet 26. desember 2013 De har vært her siden lille julaften, og det er i grunn hyggelig. MEN, praten går så treigt, svigermor maser og overstyrer (nå får jeg feks et pinnekjøtt jeg nok ikke kommer til å spise fordi hun lager det slik hun er vant med), duken jeg la på var for fin, hun ville han nisseservise (jeg ville bruke penserviset vi fikk til bryllupet) og ikke minst: TV står på hele tida. Har aldri hatt på så mye tv i jula før noen gang! Nå er det godt det er siste kvelden, imorgen reiser de.. Huff, litt fælt å føle det sånn, jeg er egentlig glad i svigermor! Flere som har fått nok? Jeg har aldri kjent svigermor. Hun døde da samboeren min var 6 år gammel. Svigerfar døde i fjor og savnet er stort. Skulle gjerne HATT svigerforeldre, jeg... tenk på det neste gang dere klager og er lei dem! Jeg skjønner at du gjerne skulle hatt svigerforeldrene, men å bruke det som argument mot at jeg skal tåle mine er ikke greit. Igår skulle vi alle på kaffe til mine foreldre, men svigerfar ville ikke være med, han ville heller se film. Til frokosten idag satt han og snudde seg for å følge med på tven mens vi siste, var egentlig litt furt for at han ikke fikk se film til maten. Jeg har ikke t veldig stort behov for å gjøre ting på min måte, men jeg syns det er leit når tven står på hele dagen, sølvbestikket blir ,lagt bort og jeg får beskjed om å ikke være så kjip. I mitt hus vil jeg gjerne bruke det vi har som er fint, finservise, sølvbestikk og hvit duk. Dete rd et fineste jeg har, svigermor får kjøre teflonduk, nissetallerknet og IKEA bestikk når vi er der (noe jeg forøvrig aldri har klaget på). Jeg er glad i min svigermor, men jeg skjønner hvorfor datteren hennes ikke vil ha kontakt med henne. Vi prøver å inkludere dem når vi kan, men ,med femti mil imellom oss gjør det det av og til litt vanskelig. Det går an å ha flere enn en følelse for noen, og jeg har definitivt mange for mine svigers.
anonymsuperbruker Skrevet 26. desember 2013 #28 Skrevet 26. desember 2013 De har vært her siden lille julaften, og det er i grunn hyggelig. MEN, praten går så treigt, svigermor maser og overstyrer (nå får jeg feks et pinnekjøtt jeg nok ikke kommer til å spise fordi hun lager det slik hun er vant med), duken jeg la på var for fin, hun ville han nisseservise (jeg ville bruke penserviset vi fikk til bryllupet) og ikke minst: TV står på hele tida. Har aldri hatt på så mye tv i jula før noen gang! Nå er det godt det er siste kvelden, imorgen reiser de.. Huff, litt fælt å føle det sånn, jeg er egentlig glad i svigermor! Flere som har fått nok? Jeg har aldri kjent svigermor. Hun døde da samboeren min var 6 år gammel. Svigerfar døde i fjor og savnet er stort. Skulle gjerne HATT svigerforeldre, jeg... tenk på det neste gang dere klager og er lei dem! Jeg skjønner at du gjerne skulle hatt svigerforeldrene, men å bruke det som argument mot at jeg skal tåle mine er ikke greit. Igår skulle vi alle på kaffe til mine foreldre, men svigerfar ville ikke være med, han ville heller se film. Til frokosten idag satt han og snudde seg for å følge med på tven mens vi siste, var egentlig litt furt for at han ikke fikk se film til maten. Jeg har ikke t veldig stort behov for å gjøre ting på min måte, men jeg syns det er leit når tven står på hele dagen, sølvbestikket blir ,lagt bort og jeg får beskjed om å ikke være så kjip. I mitt hus vil jeg gjerne bruke det vi har som er fint, finservise, sølvbestikk og hvit duk. Dete rd et fineste jeg har, svigermor får kjøre teflonduk, nissetallerknet og IKEA bestikk når vi er der (noe jeg forøvrig aldri har klaget på). Jeg er glad i min svigermor, men jeg skjønner hvorfor datteren hennes ikke vil ha kontakt med henne. Vi prøver å inkludere dem når vi kan, men ,med femti mil imellom oss gjør det det av og til litt vanskelig. Det går an å ha flere enn en følelse for noen, og jeg har definitivt mange for mine svigers. dere får kose dere etter de har dratt hjem, da
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #29 Skrevet 26. desember 2013 Vi leide huset til svigers da lilletøtta var født. Midt i den hektiske 2-3 mnds alderen, men mye nattavåk osv. Var de på besøk. De synes jeg hadde det så rotete(klær som jeg vasket tok jeg opp og brettet, orket ikke gå ned med det med en gang) 2 ganger "fersket" mor meg.. Ble kastet ut av huset med en 3 mnd gammel baby. Bare jeg, ikke kjæresten min altså.. For alt var jo min feil. De mente til og med de gjorde meg en tjenste.. Fikk jeg jo mer penger fra nav... Det tok nesten knekken på forholdet. Anonymous poster hash: ba734...f78
Elina Skrevet 26. desember 2013 #30 Skrevet 26. desember 2013 Vi leide huset til svigers da lilletøtta var født. Midt i den hektiske 2-3 mnds alderen, men mye nattavåk osv. Var de på besøk. De synes jeg hadde det så rotete(klær som jeg vasket tok jeg opp og brettet, orket ikke gå ned med det med en gang) 2 ganger "fersket" mor meg.. Ble kastet ut av huset med en 3 mnd gammel baby. Bare jeg, ikke kjæresten min altså.. For alt var jo min feil. De mente til og med de gjorde meg en tjenste.. Fikk jeg jo mer penger fra nav... Det tok nesten knekken på forholdet. Anonymous poster hash: ba734...f78 Fy flate, DU VINNER! Hva gjorde egentlig samboeren din? Hadde nok brutt kontakten tvert om det hadde vært meg, og det hadde mannen min også. Man må ikke på liv og død godta alt. Er glad jeg har gode normale svigerforeldre som er engasjerte i barnebarna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå