Gå til innhold

Hva fikk dere av mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

weekend spa opphold, med alle de behandlingen jeg ville ha :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spisestuebord til 40000 ( fellesgave da) og 3 ukerstur til Florida på våren.

Anonymous poster hash: c51b2...909

Skrevet

Jeg fikk mamma og baby photoshoot når babyen kommer, gravidskjørt som han hadde husket jeg prøvde i en butikk, abonnement på blad og ny 35mm fotolinse til speilreflekskameraet mitt som vi kan bruke til å ta bilder av babyen som kommer:) så jeg er storfornøyd og synes han var veldig omtenksom!!!

Anonymous poster hash: bf896...f11

Skrevet

Jeg fikk Pioneer bilstereo av eksen. :) Vi feirer jul sammen :)

Skrevet

Dere som får gaver i 10 000 kroners klassen av mennene deres, kjøper dere like dyre gaver til mannen?

Og dersom ikke- får dere ikke en flau smak i munnen? Tror jeg hadde følt meg som en prostituert om jeg ikke hadde de samme økonomiske vilkårene som mannen.

Lurer på om det er de samme damene som har disse desperate trådene her inne om hvor mye stønad de får som alenemor når de ikke lenger kan lene seg på en mann som tjener godt.

For å svare på spørsmålet fikk jeg en veske fra Marc Jacobs. Mannen fikk en klokke.

Jeg startet tråden her.

Føler meg slett ikke som en prostituert. Mannen min og jeg har 6 års høyskole\unoversitetsutdannelse begge to, gode jobber, så det hadde ikke dryppet mye statlige midler på oss dersom vi gikk hvert til vårt.

Han fikk ikke like dyr gave av meg, for jeg prøver å være mindre kapitalistisk. Pengene har jeg på konto, til å gjøre det.

Men, han mener hardnakket på at jeg fortjener det, og behandler meg, og har gjort i alle år som ei prinsesse. Han er one of a kind.

Anonymous poster hash: 6875e...21f

Slik du fremstiller det er det å være "kapitalistisk" en negativ egenskap siden du prøver å ikke være det. Men når mannen er det så er det positivt? Hvorfor?

Selv forfekter jeg likestilling og felles økonomi.

Slik jeg ser det forsøker du febrilsk å sette en karaktestikk på et fenomen som er ikke-eksisterende, utelukkende for du virker som ei surmegga kverrulerende juleku!

I dette innlegget fant du opp nye ting å påpeke for å lage deg en mening eller føle at du har rett.

Kan du gjette hvilket yrke jeg har?:o)

En tanke du bør nærme deg innpå er at selv om jeg ikke vil bruke opp mine oppsparte penger på gaver til mennesker som har det meste ( ga pengegave til frelsearmeen og en barnevernsinstitusjon), så føles det godt å bli overrasket av en man elsker.

Fortsatt god Jul! Smil og tenk positivt!

Skrevet

Ser de fleste bruker mye mer enn oss. Vi ble enige om mindre gaver, så jeg fikk en massasjetime på spa, og så skal vi være sammen i spa-avdelingen rett før :-) ble kjempeglad, og gleder meg masse! Han fikk nøstebarn-t-skjorte og ei bok.

Skrevet

Veske til 10000

<3

Altfor dyrt !!!

Anonymous poster hash: 6af17...8c0

Skrevet

jeg fikk en liten spade og en sak til å henge opp meiseboller i til småfuglene :D Kjøpt på Maxbo :D Han er av den romantiske typen, så han pakket ikke inn gavene og jeg fikk spaden før jul med ordene: "Hvis du ikke trenger den, så tar jeg den sjøl, for jeg trenger egentlig en spade i bilen..."

Og i dag fikk jeg to trillebårer og 10 (!!) 10-litersbøtter i forsinket julegave! Ønsket meg ny trillebår både i hønsehuset og på hytta, så det var supert, altså! :) Trengte et par nye bøtter, men 10 var kanskje litt i overkant :D

Skrevet

Dere som får gaver i 10 000 kroners klassen av mennene deres, kjøper dere like dyre gaver til mannen?

Og dersom ikke- får dere ikke en flau smak i munnen? Tror jeg hadde følt meg som en prostituert om jeg ikke hadde de samme økonomiske vilkårene som mannen.

Lurer på om det er de samme damene som har disse desperate trådene her inne om hvor mye stønad de får som alenemor når de ikke lenger kan lene seg på en mann som tjener godt.

For å svare på spørsmålet fikk jeg en veske fra Marc Jacobs. Mannen fikk en klokke.

Jeg startet tråden her.

Føler meg slett ikke som en prostituert. Mannen min og jeg har 6 års høyskole\unoversitetsutdannelse begge to, gode jobber, så det hadde ikke dryppet mye statlige midler på oss dersom vi gikk hvert til vårt.

Han fikk ikke like dyr gave av meg, for jeg prøver å være mindre kapitalistisk. Pengene har jeg på konto, til å gjøre det.

Men, han mener hardnakket på at jeg fortjener det, og behandler meg, og har gjort i alle år som ei prinsesse. Han er one of a kind.

Slik du fremstiller det er det å være "kapitalistisk" en negativ egenskap siden du prøver å ikke være det. Men når mannen er det så er det positivt? Hvorfor?

Slik jeg ser det forsøker du febrilsk å sette en karaktestikk på et fenomen som er ikke-eksisterende, utelukkende for du virker som ei surmegga kverrulerende juleku!

I dette innlegget fant du opp nye ting å påpeke for å lage deg en mening eller føle at du har rett.

Kan du gjette hvilket yrke jeg har? :o)

En tanke du bør nærme deg innpå er at selv om jeg ikke vil bruke opp mine oppsparte penger på gaver til mennesker som har det meste ( ga pengegave til frelsearmeen og en barnevernsinstitusjon), så føles det godt å bli overrasket av en man elsker.

Fortsatt god Jul! Smil og tenk positivt!

jurist?

Skrevet

Av mannen fikk jeg gavekort på massasjetime, frisørtime og en valgfri ferietur iløpet av året :D Han har allerede alliert seg med barepass, så jeg gleder meg stort!

Selv ga jeg han en mobiltelefon (Iphone 5s) og playstation 4… Han har lenge siklet etter den, men desverre har det vært utsolgt :P Utrolig nok overhørte jeg en samtale at en butikk skulle få inn noen få stykker dagen etter, så da tok jeg meg fri fra jobben da dem åpnet,og klarte jaggu ta meg å knabbe til meg den siste dem hadde :D (stolt frue da gitt- med en meget barnslig type :P )

Skal sies at jeg allerede hadde kjøpt telefonen, så jeg ville ikke bytte den inn. Men ser at gavene våre kommer til å ligge på det samme- selv om hans kanskje blir en smule dyrere… Spørs hvor jeg velger å dra på ferie med han :P

Anonymous poster hash: 0a7be...300
Skrevet

Stormberg ullundertøy i fine farger så jeg ikke skal fryse på trilletur <3

Anonymous poster hash: ea3ab...676

Skrevet

symaskin!

Anonymous poster hash: 20753...510
Skrevet

IceBug piggsko og bluetouth høyttaler til tlf.

Han fikk iPad mini og vintersko.

Skrevet

Vi ligger på ca samme sum ja, og mottar ingen stønader (untatt barnetrygd). Det kan variere begge veiene med noen tusenlapper, det kommer litt an på hva vi ønsker oss. Men ingen flau smak i munnen her.

Anonymous poster hash: 6a732...2cf

Skrevet

Jeg startet tråden her.

Hoho, noen som er i kranglehumør?;)

Skrevet

bsb konsert billett, flipdeksel til noten min,sminkefjerner og eos 3pk lipbalm;) alt jeg ønsket meg

Skrevet

Litt av noen gaver her :o Millionærer hele gjengen? :o

Vi ble enige om 2000-2500,- og jeg fikk carvingski med tilbehør og fotspa. Han fikk Jamie Oliver kokebok og stjernekikkert :)

Han har bursdag lille julaften og da fikk han billetter til Robbie Williams konsert med opphold, så i år brukte jeg mer enn jeg pleier i grunnen :)

Koselig med gaver da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...