Gå til innhold

Hva fikk dere av mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tøfler, vinterstøvletter og ullvang genser :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye langrennsski og skistøvler.

Skrevet

Kenwood major. Love it.

Anonymous poster hash: 6a732...2cf

Skrevet

Jeg fikk ski, staver og skisko. (Har ikke brukt ski siden jeg var 16 år gammel, så den første turen tror jeg skal ta etter mørkets frambrudd. Mistenker at den turen vil ha stor underholdningsverdi for eventuelt publikum.. ;-) ) Men ski sto på ønskelisten pga at jeg vil kunne være med barna på skiturer fremover.

Jeg fikk Burberry Brit parfyme.

Og Sand skinnlommebok/veske. Lekker sort sak med god plass til kort, penger og annet man trenger.

Fikk også gavekort på 1000,- på en lekker butikk med masse klær, sko og smykker.

Har en super mann som er rå på gaver <3

Skrevet

så sykt dyre gaver dere får! litt overraska over at så mange her får så mye :P

Anonymous poster hash: 69e83...8cf
Skrevet

Til mitt "forsvar", har jeg en mann med stilling som daglig leder for en bedrift som gjør det bra, dermed tjener han godt. Og han liker da å klinke til når det gjelder jule og bursdagsgaver ;-) Og det synes jeg er helt supert! Han elsker å gi, overraske og glede.

Skrevet

Til mitt "forsvar", har jeg en mann med stilling som daglig leder for en bedrift som gjør det bra, dermed tjener han godt. Og han liker da å klinke til når det gjelder jule og bursdagsgaver ;-) Og det synes jeg er helt supert! Han elsker å gi, overraske og glede.

Samme her :)

Skrevet

Samme her :)

Noen goder fortjener vi fruene ;-)

Skrevet

Klokke i hvitt gull og diamanter rund selve uret :) akkurat det jeg ønsket meg :)

Anonymous poster hash: f4557...773

Skrevet

Spark, konsertbilletter og gavekort på Husfliden :)

Skrevet

vet du hvor man kan kjøpe slikt?

Et helt spesielt mamma- smykke, formet som et hjerte og med fire edelstener i (fødselsstenen til hvert av de fire barna våre). Begynte å gråte, jeg….

Anonymous poster hash: 5cb9e...cb3

Skrevet

Dere som får gaver i 10 000 kroners klassen av mennene deres, kjøper dere like dyre gaver til mannen?

Og dersom ikke- får dere ikke en flau smak i munnen? Tror jeg hadde følt meg som en prostituert om jeg ikke hadde de samme økonomiske vilkårene som mannen.

Lurer på om det er de samme damene som har disse desperate trådene her inne om hvor mye stønad de får som alenemor når de ikke lenger kan lene seg på en mann som tjener godt.

For å svare på spørsmålet fikk jeg en veske fra Marc Jacobs. Mannen fikk en klokke.

Skrevet

Kjøkkenmaskin :D Akkurat det jeg ønsket meg <3

Skrevet

Nike vomero sko, bakeutstyr, regnbukse og hodelykt. Alt jeg ønsket meg :)

Skrevet

Jeg fikk ny ordentlig drill :) Som var akkurat det jeg ønsket meg.

Skrevet

5 dagers tur til Berlin og bilett til konserten som Ennio Morricone holder der nå i Februar :)

Anonymous poster hash: bdfe0...321
Skrevet

Jeg fikk Kari Traa ullsett og trøye, og et ekslusivt undertøysett. Han hadde bestilt noe som ikke kom frem i tide, så dette ble kjøpt i siste liten som erstatning og for at jeg skulle ha noe på julaften. Aner ikke hva det er han har bestilt... Men veldig fornøyd med det jeg fikk, ønsket meg begge deler.

Skrevet

Kunst og en fotokunstbok jeg har siklet på lenge.

Anonymous poster hash: 943be...545

Skrevet

Kunst og så fikk et 2500 som jeg kunne handle for når jeg var på en utenlandstur for noen helger siden. Kjøpte sko, joggesko, litt klær og mac sminke for de.

Anonymous poster hash: fb315...929
Skrevet

jeg fikk en liten spade og en sak til å henge opp meiseboller i til småfuglene :D Kjøpt på Maxbo :D Han er av den romantiske typen, så han pakket ikke inn gavene og jeg fikk spaden før jul med ordene: "Hvis du ikke trenger den, så tar jeg den sjøl, for jeg trenger egentlig en spade i bilen..."

Skrevet

Ingenting!

Min bedre halvdel gir ikke gaver. Punktum.

Anonymous poster hash: 4832d...1d9

Skrevet

Jeg fikk ny ordentlig drill :) Som var akkurat det jeg ønsket meg.

hvilket merke var det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...