anonymsuperbruker Skrevet 25. desember 2013 #51 Skrevet 25. desember 2013 Ingenting! Min bedre halvdel gir ikke gaver. Punktum. Anonymous poster hash: 4832d...1d9 vi har også den avtalen, egentlig. Ikke julegaver eller bursdagsgaver. Men hender han rasker med seg en ting eller to fra butikken eller maxbo, biltema eller clas ohlson
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #52 Skrevet 25. desember 2013 Ei bordklokke jeg sa jeg hadde lyst på. Kostet ikke mange kronene, men likte klokka og da er ikke prisen så viktig Anonymous poster hash: 4cf1c...366
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #53 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk litt sjokk. ..fikk ny pc, hercules kjøkkenmaskin og gavekort på kjøpesenter. Han pleier å være sjenerøs altså men det var litt voldsomt:) Anonymous poster hash: 70dc7...00f
min<3 Skrevet 25. desember 2013 #54 Skrevet 25. desember 2013 Vinterjakke (fikk den en mnd før jul) veske, parfyme og ansiktskrem. Kjempe fornøyd :-)
Modesty Blaise. Skrevet 25. desember 2013 #55 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk ny ordentlig drill Som var akkurat det jeg ønsket meg. hvilket merke var det? Det er en bosch (blå). Og den kom i en super kasse, med egen skuff for bor osv. Lykke
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #56 Skrevet 25. desember 2013 Converse, gummistøvler, Fjällräven sekk, Bjørg smykke anatomisk hjerte i rosègull (er sykepleier så det passer igrunn veldig bra ) Julestrømpen: Lush ansiktspleie, Joico sjampo og balsam, Lykkeliten badeolje, barnesalve og ammesalve og moleskine. Igrunn alt jeg ønska meg og enda litt til. Mye gaver ja, men får omtrent ikke gaver fra andre, så vi liker å gi det vi trenger pg ønsker oss til hverandre. Anonymous poster hash: fc30f...d93
stch85 Skrevet 25. desember 2013 #57 Skrevet 25. desember 2013 fikk gavekort på 500, en bok og en cd, ønska meg alt og er fornøyd
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. desember 2013 #58 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk Kari Traa ullundertøy + gavekort på førstehjelp og mørkedemo( skal ta lappen). Vi er ikke samboere ennå
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #59 Skrevet 25. desember 2013 Oj da, kjenner jeg blir pittelitt misunnelig når jeg leser hva dere får.. Han liker ikke å gi gaver så han tok med en krem fra tex free da han kom hjem før jul, koster rundt 350 kr der. Pakka ikke inn den eller sa det var julegave eller noe.. Han driver eget firma og tjener masse penger også så det er ikke fordi han ikke har råd.. Av meg fikk han en kniv til 800 kr..han ble glad for den men sa "hadde ikke vi blitt enige om å ikke gi noe til hvernadre?"...noe han tok opp men som jeg boikottet.. Anonymous poster hash: a7f05...d00
MammaTil3søte Skrevet 26. desember 2013 #60 Skrevet 26. desember 2013 Jeg ble overrasket med en iPad!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #61 Skrevet 26. desember 2013 Silk`n Glide hair removal Lys/50 000 pulserings dings som visstnok skal fjerne hårene rundtom på skrotten permanent Anonymous poster hash: c5b4c...f2a
super* Skrevet 26. desember 2013 #62 Skrevet 26. desember 2013 Massasje (sånn du sette i en stol, iPhone 5S, bergans kåpe 😊
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. desember 2013 #63 Skrevet 26. desember 2013 Dere som får gaver i 10 000 kroners klassen av mennene deres, kjøper dere like dyre gaver til mannen? Og dersom ikke- får dere ikke en flau smak i munnen? Tror jeg hadde følt meg som en prostituert om jeg ikke hadde de samme økonomiske vilkårene som mannen. Lurer på om det er de samme damene som har disse desperate trådene her inne om hvor mye stønad de får som alenemor når de ikke lenger kan lene seg på en mann som tjener godt. For å svare på spørsmålet fikk jeg en veske fra Marc Jacobs. Mannen fikk en klokke. Jeg hører ikke til blant dem som får opp i 10 000 kr, og pleier ikke å få så dyre gaver. Jeg ga mindre til mannen i år enn jeg fikk. Det varierer hvem som legger mest penger i gave. Jeg kjenner litt på den at jeg fikk mye finere og dyrere gave enn han, men tror ikke han tenker på det. Begge har lagt tid og energi ned i gavene og begge er fornøyd med det vi fikk
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #64 Skrevet 26. desember 2013 Jeg bruker mye mer på mannen enn han bruker på meg. Vi har uansett felles økonomi og den styrer jeg så vet hvilket beløp han handler for. Anonymous poster hash: a5a8d...030
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #65 Skrevet 26. desember 2013 Mp3 spiller, scullcandy headset og gavekort på 500 på bokhandel Var akkurat det jeg ønsket meg Anonymous poster hash: cee0b...b4a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #66 Skrevet 26. desember 2013 vi skal kjøpe oss lamper etter jul, hvis vi har råd. Har hatt så mange utgifter nå før jul, at det er ikke gøy. Tannlege til 6000 kr, lege til 1500 kr, bil til 5000 kr ++ Dette på ca 1,5 mnd. Får vel være glad vi hadde råd til å betale det... Anonymous poster hash: 7b059...6f2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #67 Skrevet 26. desember 2013 Jeg fikk en mulberry sminkeveske. Hadde ønsket meg sminkeveske, men trodde ikke det skulle bli fra mulberry:) :) Anonymous poster hash: 4b282...ab7
Ziiona Skrevet 26. desember 2013 #68 Skrevet 26. desember 2013 Jeg fikk morgenkåpe, tøffler, 2 spekepølser og en sølvring med hjertestein på Kjempefornøyd, for fikk det jeg ønsket med
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #69 Skrevet 26. desember 2013 Dere som får gaver i 10 000 kroners klassen av mennene deres, kjøper dere like dyre gaver til mannen? Og dersom ikke- får dere ikke en flau smak i munnen? Tror jeg hadde følt meg som en prostituert om jeg ikke hadde de samme økonomiske vilkårene som mannen. Lurer på om det er de samme damene som har disse desperate trådene her inne om hvor mye stønad de får som alenemor når de ikke lenger kan lene seg på en mann som tjener godt. For å svare på spørsmålet fikk jeg en veske fra Marc Jacobs. Mannen fikk en klokke. Jeg startet tråden her. Føler meg slett ikke som en prostituert. Mannen min og jeg har 6 års høyskole\unoversitetsutdannelse begge to, gode jobber, så det hadde ikke dryppet mye statlige midler på oss dersom vi gikk hvert til vårt. Han fikk ikke like dyr gave av meg, for jeg prøver å være mindre kapitalistisk. Pengene har jeg på konto, til å gjøre det. Men, han mener hardnakket på at jeg fortjener det, og behandler meg, og har gjort i alle år som ei prinsesse. Han er one of a kind. Anonymous poster hash: 6875e...21f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #70 Skrevet 26. desember 2013 Først en nydelig pynteting (trudde det var alt) så tar han opp en pakke til med et nydelig diamantsmykke Anonymous poster hash: 6dcf2...a66
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #71 Skrevet 26. desember 2013 Ny sofa som jeg ønsket meg, nye nike sko, ny løpejakke , fornyelse av partoutkortet mitt og ett smykke Anonymous poster hash: 407ae...69b
overlord Skrevet 26. desember 2013 #72 Skrevet 26. desember 2013 Dere som får gaver i 10 000 kroners klassen av mennene deres, kjøper dere like dyre gaver til mannen? Og dersom ikke- får dere ikke en flau smak i munnen? Tror jeg hadde følt meg som en prostituert om jeg ikke hadde de samme økonomiske vilkårene som mannen. Lurer på om det er de samme damene som har disse desperate trådene her inne om hvor mye stønad de får som alenemor når de ikke lenger kan lene seg på en mann som tjener godt. For å svare på spørsmålet fikk jeg en veske fra Marc Jacobs. Mannen fikk en klokke. Jeg startet tråden her. Føler meg slett ikke som en prostituert. Mannen min og jeg har 6 års høyskole\unoversitetsutdannelse begge to, gode jobber, så det hadde ikke dryppet mye statlige midler på oss dersom vi gikk hvert til vårt. Han fikk ikke like dyr gave av meg, for jeg prøver å være mindre kapitalistisk. Pengene har jeg på konto, til å gjøre det. Men, han mener hardnakket på at jeg fortjener det, og behandler meg, og har gjort i alle år som ei prinsesse. Han er one of a kind. Anonymous poster hash: 6875e...21f Slik du fremstiller det er det å være "kapitalistisk" en negativ egenskap siden du prøver å ikke være det. Men når mannen er det så er det positivt? Hvorfor? Selv forfekter jeg likestilling og felles økonomi.
Tarssan Skrevet 26. desember 2013 #73 Skrevet 26. desember 2013 Dere som får gaver i 10 000 kroners klassen av mennene deres, kjøper dere like dyre gaver til mannen? Og dersom ikke- får dere ikke en flau smak i munnen? Tror jeg hadde følt meg som en prostituert om jeg ikke hadde de samme økonomiske vilkårene som mannen. Lurer på om det er de samme damene som har disse desperate trådene her inne om hvor mye stønad de får som alenemor når de ikke lenger kan lene seg på en mann som tjener godt. For å svare på spørsmålet fikk jeg en veske fra Marc Jacobs. Mannen fikk en klokke. Jeg startet tråden her.Føler meg slett ikke som en prostituert. Mannen min og jeg har 6 års høyskole\unoversitetsutdannelse begge to, gode jobber, så det hadde ikke dryppet mye statlige midler på oss dersom vi gikk hvert til vårt. Han fikk ikke like dyr gave av meg, for jeg prøver å være mindre kapitalistisk. Pengene har jeg på konto, til å gjøre det. Men, han mener hardnakket på at jeg fortjener det, og behandler meg, og har gjort i alle år som ei prinsesse. Han er one of a kind. Anonymous poster hash: 6875e...21f Slik du fremstiller det er det å være "kapitalistisk" en negativ egenskap siden du prøver å ikke være det. Men når mannen er det så er det positivt? Hvorfor? Selv forfekter jeg likestilling og felles økonomi. I år fikk jeg gaver til en verdi av 10000 av mann og barn, mens mannens gaver "bare" kostet ca 2000. Vi har god råd og felles økonomi. Dvs alt er felles. Vanligvis ligger vi på rundt samme sum i julegaver eller bursdagsgaver, det har bare blitt slik opp gjennom årene at vi har utviklet en felles forståelse om ca sum. At han i år valgte å gi meg mye mer enn vanlig ser jeg på som en fin gest og kjærlighetserklæring fra han, selv om det i utgangspunktet er like mye mine penger som hans som er brukt og ja, regner med at jeg kommer til å bruke mer på hans gaver om der skulle være noe spesielt han ønsker seg en gang i framtiden...
mamma_til_verdens_beste Skrevet 26. desember 2013 #74 Skrevet 26. desember 2013 vi kjøpte ikke gave til hverandre, men reiste på sydentur sammen i stedet.
anonymsuperbruker Skrevet 27. desember 2013 #75 Skrevet 27. desember 2013 Ny sofa som jeg ønsket meg, nye nike sko, ny løpejakke , fornyelse av partoutkortet mitt og ett smykke Anonymous poster hash: 407ae...69b Skulle likt å sett den sofaen pakket inn under juletreet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå