Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Svigers har kjøpt inn likt til oss og svigerbrors familie, en del felles og noe til oss jentene. Svigerbror fikk julegave på forskudd, de ga penger ved kjøp av en støtte ting. Min mann fikk ingenting utenom. Blir jo en forskjell på et par tusen kroner. Altså, vi tåler det, men så kom jeg til å tenke på at kanskje det ligger et gavekort eller penger i en konvolutt som vi ikke har sett. Ville jo vært utrolig kjedelig om noe sånt forsvant i søppelet. så synes jeg det er rart at han ikke fikk noe, alt det andre var felles og vi fikk helt likt. Anonymous poster hash: 4187d...e5d
LeTwinsA Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Hva som blir frekt? å lete gjennom papiret? Er vell bare å si at du vil forsikre deg om at noe ikke blir borte det da vell....
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Regner nesten med at det hun spør om her er om det er frekt om de spør mannens foreldre om de har lagt penger eller ett gavekort i en konvolutt som de ikke har sett. Vet ikke om det blir frekt om mannen din spør foreldrene sine. Det kommer an på relasjonen de i mellom. Anonymous poster hash: d75b0...dbc
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Regner nesten med at det hun spør om her er om det er frekt om de spør mannens foreldre om de har lagt penger eller ett gavekort i en konvolutt som de ikke har sett. Vet ikke om det blir frekt om mannen din spør foreldrene sine. Det kommer an på relasjonen de i mellom. Anonymous poster hash: d75b0...dbc Ja, helt riktig, var det jeg mente. Lei for et rotete innlegg, telefonen er helt håpløs å skrive på. Hi Anonymous poster hash: 4187d...e5d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 De har sikkert gjort en feil. Jeg hadde spurt. Anonymous poster hash: b2e06...4e1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Ok, takk for svar, vi spør, de pleier ikke gjøre forskjell så er nok mer sannsynlig sy det ligger noe et sted vi ikke vet om. Anonymous poster hash: 4187d...e5d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Vi giftet oss i mai og fikk en pengegave til jul som var kombinert bryllup og julegave. Stebror giftet seg i juli og fikk bryllup gave da og 10000 i julegave. 3 bror har ikke giftet seg og fikk også 10000 til jul.. Av og til gjør foreldre bare forskjell. Og ja det er frekt å spør. Anonymous poster hash: 7d28d...4b4
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Litt for sent, spurte vi da, var rett og slett redd det lå noe i papiret som ble igjen. Var ikke hjemme hos oss, ellers hadde jeg sett gjennom det i stedet. De hadde glemt han :-S Anonymous poster hash: 4187d...e5d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Hadde de glemt å gi gaven eller glemt å ordne med ekstra gave? Anonymous poster hash: 60f09...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå