Gå til innhold

Småblødninger hele tiden :( Engstelig

Anbefalte innlegg

Har nå i snart 2 uker gått og hatt småblødninger. Det kommer når jeg er på do og er fra lyserosa til friskt blod. Er ikke snakk om mye, men nok til at jeg går rundt og er konstant urolig.. Legen vil ikke ta meg inn enda, for jeg er bare 5+2 og hun sier at det vil ikke vise noe på en ultralyd enda uansett. Dette tar skikkelig på psyken kjenner jeg og det er nervepirrende hver gang jeg går på do.

Har lite symptomer ellers også.. Vondt i mage og korsryggen avogtil, særlig når jeg beveger meg mye eller sitter rett opp og ned over en tid, bittelitt kvalm. Ellers ingenting..det hjelper ikke akkurat på stresset.. Skal ringe legen igjen på mandag, håper jeg får komme inn da..

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

Ta kontakt med legevakta. Det burde ikke være noe problem å ta en hcg måling i dag også om et par dager igjen. Det burde være helt unødvendig at du skal bruke masse energi på å uroe deg.

Det er mange, inkludert meg selv, som har hatt masse småblødninger som ikke har betydd noe som helst.

Lykke til !

Anonymous poster hash: 7ecc8...952

Klarte mase meg til en legetime hos legevakten i går, men hun tok bare en gynekologisk undersøkelse og så hvor blødningen kom fra. Det kunne gå begge veier var svaret jeg fikk.. Så får bare vente til mandag og ringe gynekologen min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...