Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Ble litt skuffet over at de ikke hadde lagt litt mer omtanke i gaven, og tenkt ut noe mer personlig. Hadde ikke trengt å kostet mer enn twisten. Er jeg utakknemlig? Anonymous poster hash: 321f7...d84
Mrs Smith Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Takknemlighet er sjarmerende, Men Twist fra foreldre ??!😳
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 For en kjip gave fra foreldrene dine, skjønner du er skuffa Twist, i seg selv, koster jo litt pr pose, så de kunne fint ha kjøpt noe mer personlig for samme sum. Er helt enig med deg, hi! Anonymous poster hash: bc92f...8eb
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Lov å bli skuffa da syns jeg. Mitt barn fikk en godtepose av sin onkel. Vi kjøpte en fin gave til dems barn. Anonymous poster hash: b1870...421
smurfis Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Lov å bli skuffa da syns jeg. Mitt barn fikk en godtepose av sin onkel. Vi kjøpte en fin gave til dems barn. Anonymous poster hash: b1870...421 At små barn får en godtepose syntes jeg er helt greit, men å gi sine voksne barn twist i julegave blir litt rart. Kunne kjøpt noe annet mer personlig for de pengene ja. Men, twist er jo veldig godt da:-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Hadde også blitt skuffa. Hva har du pleid å før? Anonymous poster hash: 69495...b5d
___ Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Familier er veldig firskjellige. For noen kan dette vætre en vanlig gave, for noen kan det være en reaksjon på kjipe gaver de fik fra deg i fjor og for andre ville det vært helt uaktuelt. Hva har du fått de siste rene og hva har du gtt dem?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Jeg personlig ville heller hatt twist enn å få en gave som kanskje ikke hadde blitt brukt/likt. Kan jo hende de er litt som meg, og tenker at det med gaver til voksne ofte kan bli en bom, og derfor heller safer med å kjøpe noe som de vet du liker? Jeg fikk et "fint" tørkle fra mine foreldre, som jeg ikke synes var spesielt fint, ikke helt meg, så havner nok i skuffen. Ville heller hatt twist Anonymous poster hash: 50413...f6b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Får alltid gaver med omtanke fra meg, noe som jeg vet de ønsker seg. Blir ekstra skuffet over at venneparets barn også fikk 3 twistposer. Man gir vel litt finere gaver til sine egne barn? Anonymous poster hash: 321f7...d84
Dr Mcstuffins Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Lov å bli skuffa da syns jeg. Mitt barn fikk en godtepose av sin onkel. Vi kjøpte en fin gave til dems barn. Anonymous poster hash: b1870...421 At små barn får en godtepose syntes jeg er helt greit, men å gi sine voksne barn twist i julegave blir litt rart. Kunne kjøpt noe annet mer personlig for de pengene ja. Men, twist er jo veldig godt da:-) Eller bare gitt summen i gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå