Gå til innhold

Hvor gammel er for gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rar tittel, men lurer litt på når syns dere mannfolk er for gamle til å gå med t-skjorter med skrift, bilder osv?

Har ett håp om å få bytta ut en del av t-skjortene til kjæresten innen han er 30.

Er ikke så stolt når han sitter der med en knall grønn t-skjorte som det står orgasme donor på f.eks :P

Anonymous poster hash: 147bd...e2e

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Haha, for morsomt! T-skjorter med skrift er en ting, så lenge det ikke står noe pinlig (selv om jeg helst ser at det heller ikke er i skapet), men jeg hadde nektet å bevege meg utenfor døren sammen med en slik T-skjorte - uansett alder.

Skrevet

Kommer helt an på selve trykket synes jeg.

Men, jeg har en mann som kun bruker sort t-skjorte så vet ikke hva jeg hadde satt som grense egentlig.

Skrevet

Det finnes jo mange kule t-skjorter, også med trykk. Men alt til sin tid. En går ikke i selskap i noe slikt, da kler en seg penere. Dette gjelder vel for alle aldre.. Og en skjorte med en sånn påskrift hører vel russetida og eventuelle gutteturer på festival til og har ingenting på en mann å gjøre etter fyllte 25 med mindre man heter Charter-Svein eller liknende...

Skrevet

Haha. Noen mannfolk blir aldri voksne. :-)

Min mann er t-skjorte mann men han er veldig kritisk til teksten på den. Sexuelle undertoner hadde han aldri gått med.

Anonymous poster hash: 44574...06b

Skrevet

Min blir 40 neste år og går kun med slike t-skjorter. For det meste er det band t-skjorter men også noen få andre. Dette er han og han gikk slikt før jeg traff han. Og jeg kommer ikke til å forandre han. Pynter seg med skjorte når vi skal i selskap.

Anonymous poster hash: 0dafb...01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...