Gå til innhold

Hvilken gave likte barnet ditt best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løveungen bamse fra Karsten og Petra

Anonymous poster hash: 53d58...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Metallica billettene var helt perfekte for både hun på 21 og gutten min på 8.

Skrevet

Tror Metallica billettene var helt perfekte for både hun på 21 og gutten min på 8.

Skjønner jeg godt, kunne godt tenkt meg det :)

Anonymous poster hash: e6609...e8c

Skrevet

1-åringen har enda ikke gått av sparkesykkelen hun fikk. Løftes hun av blir det leven for å si det sånn. Sklia var også en stor hit.

4-åringen har holdt furbyen siden igår, og sminkekofferten har også blitt godt brukt. Hehe

Skrevet

Hun på 21: Saueskinn;)

Han på 18: Gavekort på tattoo

De på 6 og 7: Samsung tab mini

Hun på 1: Little people hus

Anonymous poster hash: e2f0d...b0e
Skrevet

Digitalt keybord med mikrofon :) min bror og hans samboers gaver blir favoritten hver jul :)

Anonymous poster hash: 14683...f9e

Skrevet

4-åringen likte best skiene, og har gått innendørs med dem i hele dag siden det er fint lite snø ute.

Ene 1-åringen likte mest en leketelefon med opptak av lyd, og den andre har lekt med alt gavepapiret og "ryddet" det ut av sekkene noen ganger idag! :)

Anonymous poster hash: dc016...be5

Skrevet

Laget et hus av ett par pappesker i formiddag, og det måtte være med på julemiddag til besteforeldrene! alle lekene er mest blitt sett på og kanskje rørt ett par ganger, så var de lei.

Skrevet

"Per Pusling" og dukkehuset. Hun er 3 år

Anonymous poster hash: 31909...a8c
Skrevet

Gutten på 3 tok helt av når han fikk en brannbil:) jenta på 5 fikk spillkonsoll fra claes ohlson og kalte den spillpaden:) 13 åringen fikk sin første smarttlf og dansa vilt rundt i en time:)

Anonymous poster hash: 39d90...472

Skrevet

Gutt 11 år: Action kamera. Et x Box spill han har ønsket seg i månedsvis + en stresskoffert med logoen 007 på. Inni var de 20 første James Bond filmene.

Jente 9 år: Keyboard. Alt av Justin Bieber ting.

Minsten på 6: Lexibook. Brukt i hele dag

Skrevet

Eldste på 9 år vipper mellom kamera eller hodepute.

Minste på 6 år får ikke bestemt seg om Furby eller koseteppe (flossteppe) var best.

Anonymous poster hash: ac3fe...180

Skrevet

Han ble så glad for alle gavene (bortsett fra 3 gensere, han hater gensere :) sa takk om ikke annet!)

Etter å ha lest hvordan mange barn kan bli av for mange gaver, forventninger osv, så var jeg litt nervøs for hvordan julekvelden skulle bli, iom at han kan bli ganske gira...

Derfor var det ekstra nydelig å se den entusiasmen han hadde for hver og en gave og hvor tålmodig han var til å vente på tur (vi var 10 stk).

Det er håp tenker jeg da! :)

To gaver var de mest populære, drikkeflaska han fikk i julestrømpa og den radiostyrte bilen..

Anonymous poster hash: d08f4...101
Skrevet

Frøken kanin bamsen i karsten og petra :) hun fylte 2 år i oktober.

Skrevet

Prompepute. Jente på 2 år.

Samme her! Gutt på tre. Løp rundt og prompa resten av kvelden.

Han ble også glad for skøyter.

Anonymous poster hash: 4d162...a7c

Skrevet

Jenta mi på 1,5 år ELSKER dukkevognen og nye "bebi" :D

Skrevet

En helt enorm krokodille i litt myk plast. Og hun andre en furreal friends hund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...