Gå til innhold

Sitter spiren denne gangen????

Anbefalte innlegg

Joda, eg er her inne igjen. 3 . Gang dette året. Men no må vel spiren sitte?? Starta i dag på lutinus, i håp om at den skal hjelpe meg å holde på spiren :) krysser fingrene.. Skal vere 4+4 mener eg, UL 06.01.. Spent på hva den sier... Ikkje så gode erfaringer med dei :( men denne gangen føler eg me ikkje gravid! Det har eg gjort alle dei andre gangene, og det har gått bare en vei... Kan det vere ett tegn på at det går bra denne gangen??? Hmm ikkje godt å si.. Flere som har prøvd lutinus??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144106658-sitter-spiren-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vanlig og ga mensensmerter i begynelsen av graviditeten også då, så ikke mist motet kjære deg! :-) du er gravid til noe ant er bevist! Men jeg vet hvordan det er! Men testene viset ikke at du ikke "gravid" vist du ikke er det! Jeg krysser fingrene or deg;-)

Annonse

Er lettest å miste motet når man har vert gjennom så mye som vi har.. Vi håper og håper og er glade over pos grav tester, MEN så snur det seg og vi vet hvordan det ender :( så det blir nok 3. gang det går dårleg i år.. I tillegg til alle dei andre årene... Godt vi har en sønn, han er 8. Men skulle så gjerne gitt han søsken...

Tok en cb digital uten uke indikator i går.. Visste ikkje gravid den også no. Så det var vel bare kjemisk eller en tidleg sa.. Off, kjenner eg har mest lyst å rive av meg håret i fortvilelse!!! Hvorfor skal ikkje spiren sitte hos meg????

Of, nei det var jo ikke sånn det skulle gå! :-( jeg vet akuratt hvordan du har det! Hør med legen din om du kan få gå på blodfortynnende neste gang du blir gravid! Det har hjulpet mange! Jeg gjør det nå, men er så nervøs for og miste alikevell! Men ingen tegn til det fåreløbig!

Nei, hadde håpet på noe positiv ending denne gangen.. Har enda ikkje fått tanta, men kjenner ut som at det skal komme inn imellom... Har ingen tegn på graviditet heller. Bare ufattelig slakk, som om at eg har en betennelse i kroppen.. Tenker også på om det kan ha festa seg på feil plass igjen... Men har ikkje avbestilt Ul. Så kommer til å ta den uansett... Men er ikkje før 06.01... Har bare en eggleder igjen og, så er veldig redd for den andre.. At det skal skje noe der... Men men.. Kjenner eg er komt inn i en periode no der eg bare er drit lei! Vil bare såååå gjerne at det skal klaffe... Burde vel kanskje tatt en ny test med morgen urin. Men gidd liksom ikkje å kjøpe flere heller... Off, nei, her ble det mye negativt.... Men håper alt går bra med dere. Og at spiren sitter bom fast!!! Eg krysser virkelig fingrene for dere, og ønsker dere all hell og lykke... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...