Gå til innhold

Har en 7 åring som er konstant sur, frustrert og sint over ingenting! Er dette normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har raseriutbrudd flere ganger om dagen, slamrer med dører, brøler og skriker.

Prøver og snakke rolig med henne, men det er virkelig en prøvelse!

I dag ville hun ha besøk av en venninne. Jeg sa at det kunne hun ikke fordi alle er opptatte nå i julen og skal på besøk osv så vi skal ikke ringe og plage dem.

Da startet helvete. De 3 siste timene har hun vært helt gærn, alt som har skjedd rundt henne er feil.

Har prøvd flere ganger og snakke med henne, men hun vil ikke..

Hun har bestandig vært vanskelig, ekstremt rastløs osv.

Har hun hatt besøk en hel dag og hatt det artig og jeg om kvelden skal spørre henne om det var en bra dag i dag, da svarer hun: Det var kjedelig!

Så ingenting blir bra nokk..

Er dette normal oppførsel for en 7 åring?

Hun kan selvfølgelig være kjempegod, men humøret går som en berg og dalbane hver dag.

Anonymous poster hash: 3403e...547
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 6 år gamle gutt viser samme tendenser. Han slamrer ikke i dører og roper ikke, men han er sur, klager og sutrer for de merkeligste ting. Han er - som de fleste på hans alder - nokså selvsentrert og har vansker for å se andres synspunkt dersom han virkelig vil noe. Heldigvis er han i godt humør mer enn han er sur :)

Anonymous poster hash: e62d4...a91
Skrevet

Min datter er mer sur enn hun er blid :(

Hi.

Anonymous poster hash: 3403e...547
Skrevet

Sånn er min 6 åring også om dagen. Forferdelig slitsomt.

Skrevet

Min treåring er sånn. Hele juleferien er bare er slit. Minste lille motgang så er alt forferdelig. Alt er kjedelig. Hun kaller oss drittunger etc.. Håper hun vokser det av seg.

Anonymous poster hash: 3c5a7...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...