Gå til innhold

Åå jeg får ikke lese innlegget om hun som fikk bil av gubben! Haha :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer bare opp feilmelding..

Hva står i innlegget? :D 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg fikk lese men ikke like! Kanskje for å unngå julemisunnelse? Men jeg er ikke misunnelig, lover!

Skrevet

Ja det er vel sperre :P  Jeg fikk flotte gaver av min gubbe også så lover å ikke være misunnelig.. Dessuten har jeg nettopp kjøpt "ny" bil :D

Skrevet

Hvor står den?

Anonymous poster hash: 4e739...f30

Skrevet

Jeg fikk heller ikke lest den. Lurer på hvordan bil hun fikk?

Skrevet

Jeg får lest den. Ho fikk mini cooper s

Gjest ________
Skrevet

Haha, jo jeg kunne jo lett "fått" bil med kjæresten til jul, men ser ikke på noe son vi måtte betalt 3-4000kr i mnd på billån som noen son helst gave

Skrevet

Haha, jo jeg kunne jo lett "fått" bil med kjæresten til jul, men ser ikke på noe son vi måtte betalt 3-4000kr i mnd på billån som noen son helst gave

Mannen kunne jo betalt cash. Ville blitt meget glad for en mini jeg, heldige jente :-)

Skrevet

Du må ikke si sånn her på dib, da er du bare sjalu ;)
Gjest ________
Skrevet

Supermisunnelig når jeg syns det er latterlig? Det finnes selvfølgelig et mindretall som kunne kjøpt en bil cash, de blir som oftest kjøpt på lån

-bil gir igrunn utrolig dårlig avlastning og er nesten verdiløst etter ti år, da hadde jeg heller satt pris på at mannen her investerte pengene i noe verdi økende som diamant/smykker. Men en bil ville jeg aldri ha sett på som en GAVE, de taper seg i verdi, man har utgifter som billån, årsavgift, forsikring og vedlikehold...

Skrevet

Link?

Får ikke sendt link siden jeg ikke kommer inn på innlegget hehe, men det lå på første siden på anonym forumet i går kveld og jeg fikk ikke komme inn på akkurat det.. :P

Overskriften var noe alla fikk bil av gubben til jul :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Supermisunnelig når jeg syns det er latterlig? Det finnes selvfølgelig et mindretall som kunne kjøpt en bil cash, de blir som oftest kjøpt på lån

-bil gir igrunn utrolig dårlig avlastning og er nesten verdiløst etter ti år, da hadde jeg heller satt pris på at mannen her investerte pengene i noe verdi økende som diamant/smykker. Men en bil ville jeg aldri ha sett på som en GAVE, de taper seg i verdi, man har utgifter som billån, årsavgift, forsikring og vedlikehold...

Synes jeg ser deg kjørende til jobb i diamantsmykket ditt...

Skrevet

Det ønsket passet nok godt for HI i den andre tråden, ellers hadde nok innlegget vært vinklet mindre positivt :)

Skrevet

Jeg fikk en bil i gave fra min mann for noen år siden, må si at den er i grunn en greiere måte å komme seg til/fra jobb på, enn et diamantsmykke.. Og den ble betalt i "cash" - ikke noe billån her :)

Anonymous poster hash: f3c80...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...