moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Kommer bare opp feilmelding.. Hva står i innlegget?
sug lut Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Haha, jeg fikk lese men ikke like! Kanskje for å unngå julemisunnelse? Men jeg er ikke misunnelig, lover!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2013 Ja det er vel sperre Jeg fikk flotte gaver av min gubbe også så lover å ikke være misunnelig.. Dessuten har jeg nettopp kjøpt "ny" bil
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Hvor står den? Anonymous poster hash: 4e739...f30
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk heller ikke lest den. Lurer på hvordan bil hun fikk?
Hønemor30 Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Jeg får lest den. Ho fikk mini cooper s
Gjest ________ Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Haha, jo jeg kunne jo lett "fått" bil med kjæresten til jul, men ser ikke på noe son vi måtte betalt 3-4000kr i mnd på billån som noen son helst gave
Mrs Smith Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Haha, jo jeg kunne jo lett "fått" bil med kjæresten til jul, men ser ikke på noe son vi måtte betalt 3-4000kr i mnd på billån som noen son helst gave Mannen kunne jo betalt cash. Ville blitt meget glad for en mini jeg, heldige jente :-)
Hønemor30 Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Haha, jo jeg kunne jo lett "fått" bil med kjæresten til jul, men ser ikke på noe son vi måtte betalt 3-4000kr i mnd på billån som noen son helst gave Du må ikke si sånn her på dib, da er du bare sjalu
Gjest ________ Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Supermisunnelig når jeg syns det er latterlig? Det finnes selvfølgelig et mindretall som kunne kjøpt en bil cash, de blir som oftest kjøpt på lån -bil gir igrunn utrolig dårlig avlastning og er nesten verdiløst etter ti år, da hadde jeg heller satt pris på at mannen her investerte pengene i noe verdi økende som diamant/smykker. Men en bil ville jeg aldri ha sett på som en GAVE, de taper seg i verdi, man har utgifter som billån, årsavgift, forsikring og vedlikehold...
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2013 Link? Får ikke sendt link siden jeg ikke kommer inn på innlegget hehe, men det lå på første siden på anonym forumet i går kveld og jeg fikk ikke komme inn på akkurat det.. Overskriften var noe alla fikk bil av gubben til jul
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Supermisunnelig når jeg syns det er latterlig? Det finnes selvfølgelig et mindretall som kunne kjøpt en bil cash, de blir som oftest kjøpt på lån -bil gir igrunn utrolig dårlig avlastning og er nesten verdiløst etter ti år, da hadde jeg heller satt pris på at mannen her investerte pengene i noe verdi økende som diamant/smykker. Men en bil ville jeg aldri ha sett på som en GAVE, de taper seg i verdi, man har utgifter som billån, årsavgift, forsikring og vedlikehold... Synes jeg ser deg kjørende til jobb i diamantsmykket ditt...
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 25. desember 2013 Det ønsket passet nok godt for HI i den andre tråden, ellers hadde nok innlegget vært vinklet mindre positivt
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Supermisunnelig når jeg syns det er latterlig? Det finnes selvfølgelig et mindretall som kunne kjøpt en bil cash, de blir som oftest kjøpt på lån -bil gir igrunn utrolig dårlig avlastning og er nesten verdiløst etter ti år, da hadde jeg heller satt pris på at mannen her investerte pengene i noe verdi økende som diamant/smykker. Men en bil ville jeg aldri ha sett på som en GAVE, de taper seg i verdi, man har utgifter som billån, årsavgift, forsikring og vedlikehold... Jeg fikk en bil i gave fra min mann for noen år siden, må si at den er i grunn en greiere måte å komme seg til/fra jobb på, enn et diamantsmykke.. Og den ble betalt i "cash" - ikke noe billån her Anonymous poster hash: f3c80...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå