Gå til innhold

Ungene fikk IPad til jul:)! Kan de bruke min konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen fikk hver sin IPad til jul av svigers, superheldige:0)! Når de skal laste ned apper, er de jo for små til å lage seg egen appleID, kan de da logge på med min? Vil de i så fall få alle mine bilder etc på sine padder? Kan ikke helt dette jeg, hvordan har dere gjort dette?

Takk for svar!

Anonymous poster hash: a4489...da3

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Ja, det kan de. De får ikke alle bildene, men alle appene du laster ned kommer på deres iPad også. Mulig det går an å stille inn slik at det ikke skjer, har ikke sjekket. Jeg har opprettet egne kontoer, for jeg synes det er tungvint når alt en laster ned havner på alle iPadene.

Skrevet

Her har ungene egne kontoer, de er ikke for små til det vel?

Har bare ikke lagt inn noen kredittkortopplysninger o.l. så de kan ikke handle noe selv. Kjøper av og til et gavekort i app-store som legges inn i barnas kontoer, da kan det handles litt så lenge det er penger igjen på gavekortet.

Har to gutter med hver sin ipad og hver sin konto, de kjøper aldri de samme spillene. Om sønn 1 logger seg inn med sin konto på ipaden til sønn 2 kan han laste ned de appene han har kjøpt til også den pad'en også logge ut igjen. Når sønn 2 da logger seg inn på sin ipad med sin konto ligger også appene til sønn 1 på hans pad. Veldig greit.

Anonymous poster hash: 3db2c...14e
Skrevet

Tusen takk for svar:0)! Føler meg som tidenes "idiot" nå, men hvordan lager man konto? Prøvde, men fikk opp at de var for unge?

Anonymous poster hash: a4489...da3

Skrevet

De er for små. Om du skal ha egne konti til den må du skrive en falsk fødselsdag.

Skrevet

Her fikk barna egen konto med falsk fødselsdato. De har selvfølgelig ikke kredittkort tilknyttet, så det hender jeg logger på med min id for å kjøpe og laste ned spill til dem. Gratisspill kan de laste ned selv.

Anonymous poster hash: 0650e...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...