Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hva er det egentlig som feiler de????? Jeg har hatt en super kveld og et supert halvt år med samboeren min… Men, nå i kveld skulle jo ALT gå til H……E! Bare fordi at jeg viste han et video klipp av datteren til en jeg har hatt sex med (en gang for maaaaaaaaaaaange år siden. Ja, han vet dette…) Og etter han så dette så dro han hjem til en venn av seg og, sa at jeg hadde to dager på å komme meg ut av leiligheten.. (flotte saker) Jeg elsker han over alt!! men, han er veldig sjalu på andre jeg har "rørt"!! Anonymous poster hash: 968e3...b2a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Vel, hadde nok ikke nølt med å være ute av leiligheten innen 2 timer. Høres ut som en sjarmerende fyr det der :/ Anonymous poster hash: bc72f...483
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Vel, hadde nok ikke nølt med å være ute av leiligheten innen 2 timer. Høres ut som en sjarmerende fyr det der :/ Anonymous poster hash: bc72f...483 Ja, men, det er det som er det værste! Han er faktisk en fantastisk mann.. Men,han har sine "regler" Og jeg tenkte ikke over at datteren til en jeg hadde hatt sex med for maaaange år siden. At det var hans sin datter… Men, dette husket han (han husker ALT!!)) (jeg har hatt sex med maaaange.Men igrunn ikke noe problem for meg, før jeg møtte mannen i mitt liv(?). Nå har jeg endelig fått overtalt han til å komme hjem..) Vær så snill å hjelp meg med noen støttende ord for han…. Anonymous poster hash: 968e3...b2a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Han trenger ingen støttende ord, det er det du som gjør. Makan til drittgubbe. Han trenger terapi. Anonymous poster hash: ec35f...468
★julestjerne★ Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Han treng opplæring i folkeskikk, ikkje trøyst!
sug lut Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Dette kommer bare til å bli verre, gå mens du kan.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Er han så sjalu burde du tenke deg godt om, trolig vil det ikke bli bedre. Blir han sjalu om du prater med andre menn? Vil du greie å leve etter hans regler. Jeg har nå nY samboer som inkluderer mine barn. har bilder og filmer med mine barn og deres pappa og av og til ser vi på dem sammen. Min samboer har ikke sagt noe til det, sånn er det, muligens ikke så lett men han har ikke kastet meg ut av døra. Anonymous poster hash: 81678...b5b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Jepp, føyer meg inn i rekka her og sier: "løp". Det føles kanskje tungt, men tenk å måtte leve med dette resten av livet. Å ikke kunne hilse på gamle venner på gata fordi dere tilfeldigvis har vært i samme seng for mange år siden. Å ikke kunne motta bursdagsmeldinger av ekser uten at helvete bryter løs. Du er i ferd med å skaffe deg et utrolig slitsomt liv. Gjør noe med det før det er for sent. Anonymous poster hash: 92565...0c5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Har dere barn sammen: parterapi Har dere ikke felles barn: løp! Anonymous poster hash: 9f18b...6c9
Berta_78 Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Hvis han kommer hjem nå og legger seg fullstendig flat, sier at han skjønner at han har problemer og at han skal søke hjelp, kan du jo vurdere om det finnes en fremtid for dere. Hvis ikke, slå opp. Hvis du virkelig mener at det er din oppgave å få ham glad igjen nå, kan du glede deg til et liv med alvorlig psykisk vold, muligens fysisk også etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Trøstende ord, til ham?? Nei, vettu hva!! Det kan du da umulig mene? Jeg har bare en ting å si; Run, Forrest, ruuuun!! Anonymous poster hash: f3904...95b
Gjest Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Vær glad at du kan komme deg vekk fra han NÅ! Tenk på hvordan han kan bli etterhvert? LØP for pokker!
frk Nilsen Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Like greit å komme seg bort fra han først som sist. Sier som de andre LØP!
Bustetroll Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Høres ut som min ex.. Psykopat.Hold deg langt unna. Det blir IKKE bedre. Du blir kontrollert og slik vil han alltid fortsette, fordi du lar han.
Peggy Sue Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Om noen år kan det hende vi leser om deg i avisa: drap og selvdrap. Her er det bare en ting å si: løp mens du fremdeles kan. Jeg hadde levd et liv i mitt eget selskap fremfor å måtte forholde meg til en slik manns regler. Nei, han er ikke en fantastisk mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå