Gå til innhold

dere som har hatt MA før, eller to helt forskjellige svangerskap..

Anbefalte innlegg

Hvis man har en MA, mister man alle symptomer da??? eller føler man seg fortsatt gravid (kvalm, ømme bryst, trøtt osv..)

Er det noen som har hatt helt forskjellige svangerskap, feks et der du har vært kjempe kvalm og masse symptomer, og et der det ikke har vært symptomer?

Jeg er bare fem-seks uker på vei, men har ingen andre symptomer enn ømme bryst.. og jeg har vært gravid tre gang før, to endte med SA men alle gangene har jeg vært sinnsykt kvalm, trøtt, mistet matlyst osv. mitt fullførte svangerskap spydde jeg fra jeg ble gravid og til barnet var født!

jeg blir litt bekymret om jeg feks har en MA..at det er derfor det ikke kommer symptomer enda? siden jeg har fått det så tidlig alle gangene før?

hvor tidlig kan jeg ta UL for å sjekke at det er liv?

Anonymous poster hash: 22c25...11d

Fortsetter under...

Du kan ta ultralyd nå. De ser ikke så mye og kan ikke sjekke indre organer feks. Men de kan se om hjertet banker og hvor stort det er. Det går nok bra! Sannsynligheten er større for det enn ikke. Lykke til på ul. Bor du i Oslo er både familie og Majorstua klinikken bra. Klem

Jeg har vært gravid 4 ganger med 4 ganske forskjellige svangerskap. Nr 1 hadde jeg masse symptomer ifra dag 1 men mistet alle i uke 13  samtidig som jeg begynne å spotte og få takvise smerter i rygg, viste seg å være MA. Nr 2 hadde jeg nesten ikke symptomer før langt uti uke 8-9 og denne graviditeten resulterte i et barn. Nr 3  hadde jeg utrolig mye hodepine og migrene ifra dag 1 og endte i Sa uke 6. Den jeg har nå har jeg hatt kjempe matlyst og bare utrolig mye vondt i mage og rygg (Er nå snart uke8).  

Mulig du ikke ble noe klokere for det er ihvertfall ikke jeg:) Jeg tenker bare at jeg er gravid til det motsatte er bevist og ingen ting er normalt eller unormalt av symptomer egentlig.

Tror det er ifra uke 6-7 ca en kan finne hjerteslag og se noe brukbart på ultralyd.

Jeg hadde MA i september.. Begynte å blø søndagen, og dagen etter var alle symptomer borte.. Fikk utskrapning 2 dager etterpå! Nå er jeg gravid igjen og krysser fingrene for at det går bra denne gangen..

Jeg hadde en MA. Alle symptomene forsvant plutselig i uke 8. Ingen smerter eller blødninger. Og da mener jeg alle symptomer, ikke et fnugg av gravidfølelse.

Jeg har også hatt kvalme og trøtt konstant med jentene og med guttene var det mer symptomer av og på.

Ma to ganger, og et fullført svangerskap. Alle ganger var i grunnen ganske like, med hodepine, magesmerter, kvalme, ømmebryst... Jeg spottet litt i det fullførte svangerskapet, eneste forskjellen.

Anonymous poster hash: de9bd...8e1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...