Gå til innhold

Nå sitter jeg og driter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte ha en pause i gaveåpningen.

Ble så dårlig i magen av all maten jeg har trykt i meg i dag.

Fint med Ipad og forum sånn at jeg har noe å gjøre på mens jeg driter.

Hva gjør du på nå da?

Hatt en fin dag?

Klem.

Anonymous poster hash: 88d2f...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå ligger jeg sammen med vesla mi og venter på at hun skal sovne. Nytt sted og forkjøla, så jeg håper hun får til å sove snart... Da venter pakkene mine, som jeg ikke fikk åpnet i sted :)

Anonymous poster hash: 0c1b7...d84

Skrevet

Sitter i en stue og tar en stille bønn for at ikke datteren min våkner av alt fyrverkeriet og kruttlappsmellingen som foregår utenfor.

Gubben er småsur for at jeg ikke ville han skulle gå på fest hos brødrene sine og han sitter derfor og glor på Youtube-filmer og furter.

Ingen gaver, for vi feirer ikke jul i Norge i år. Er også ganske sulten, kjenner jeg, for julematen spises i 12-13-tiden alt.

Men ellers er det bra!

Anonymous poster hash: f01c6...2e1

Skrevet

Sitter i en stue og tar en stille bønn for at ikke datteren min våkner av alt fyrverkeriet og kruttlappsmellingen som foregår utenfor.

Gubben er småsur for at jeg ikke ville han skulle gå på fest hos brødrene sine og han sitter derfor og glor på Youtube-filmer og furter.

Ingen gaver, for vi feirer ikke jul i Norge i år. Er også ganske sulten, kjenner jeg, for julematen spises i 12-13-tiden alt.

Men ellers er det bra!Anonymous poster hash: f01c6...2e1

Hmm, hørtes ut som en litt kjip gubbe du har..... Håper han er grei sånn ellers da.

Krysser fingrer for at datteren din sover natten gjennom og at gubben blir i bedre humør.

God jul :)

Hi

Skrevet

Akkurat nå ligger jeg sammen med vesla mi og venter på at hun skal sovne. Nytt sted og forkjøla, så jeg håper hun får til å sove snart... Da venter pakkene mine, som jeg ikke fikk åpnet i sted :)Anonymous poster hash: 0c1b7...d84

Ååh, det er kanskje stress akkurat nå mens det pågår å ligge der med en syk unge, men stopp tiden litt og sug til deg alt av intrykk for tiden går kjempefort og en dag kommer du til å savne akkurat det å bare ligge der og være akkurat det barnet ditt trenger for å føle seg litt bedre <3

God jul til dere og god bedring.

Snart ferdig på do jeg nå ;)

Hi

Skrevet

Akkurat nå ligger jeg sammen med vesla mi og venter på at hun skal sovne. Nytt sted og forkjøla, så jeg håper hun får til å sove snart... Da venter pakkene mine, som jeg ikke fikk åpnet i sted :)Anonymous poster hash: 0c1b7...d84

Ååh, det er kanskje stress akkurat nå mens det pågår å ligge der med en syk unge, men stopp tiden litt og sug til deg alt av intrykk for tiden går kjempefort og en dag kommer du til å savne akkurat det å bare ligge der og være akkurat det barnet ditt trenger for å føle seg litt bedre <3

God jul til dere og god bedring.

Snart ferdig på do jeg nå ;)

Hi

Det har du helt rett i :) Takk for fine ord og god jul til deg også :)

Anonymous poster hash: 0c1b7...d84

Skrevet

Vi har spist perverse mengder pinnekjøtt. Ferdig med å åpne gaver (fått bl.a. rød kjøkkenmaskin fra OBH Nordica, Gucci parfyme og skjerf fra Beck-Söndergaard ... juhu!!) og nå drikker jeg crémant mens jeg prøver å svare å spørsmål i en quiz-bok med resten av familien :D

Skrevet

Vi har spist perverse mengder pinnekjøtt. Ferdig med å åpne gaver (fått bl.a. rød kjøkkenmaskin fra OBH Nordica, Gucci parfyme og skjerf fra Beck-Söndergaard ... juhu!!) og nå drikker jeg crémant mens jeg prøver å svare å spørsmål i en quiz-bok med resten av familien :D

Åååh det hørtes koselig ut :)

Alltid kjekt når man har fått ting man er fornøyd med og når man er sammen med gode folk og det er god stemning. Det høres ut som om du har hatt en fortreffelig kveld :)

Håper Nurket har vært eksemplarisk også. Julen i år har nok vært anderledes enn tidligere juler pga lille nurk <3

Var nok perverse mengder med pinnekjøtt som fikk meg til å ende på do (tre ganger, høøh) og, så etter vi har spist ribbe i morgen så tror jeg at det blir tilbake til en heller nøktern livsstil. :P

God jul Mamman Til Nurket.

Hilsen Hi - som endelig er bra i magen igjen ;)

Skrevet

Åååh det hørtes koselig ut :)

Alltid kjekt når man har fått ting man er fornøyd med og når man er sammen med gode folk og det er god stemning. Det høres ut som om du har hatt en fortreffelig kveld :)

Håper Nurket har vært eksemplarisk også. Julen i år har nok vært anderledes enn tidligere juler pga lille nurk <3

Var nok perverse mengder med pinnekjøtt som fikk meg til å ende på do (tre ganger, høøh) og, så etter vi har spist ribbe i morgen så tror jeg at det blir tilbake til en heller nøktern livsstil. :P

God jul Mamman Til Nurket.

Hilsen Hi - som endelig er bra i magen igjen ;)

Takk, takk :) Nurket har hatt litt lakenskrekk i kveld, men sovnet om sider. Akevitt til pinnekjøttet gjør det litt snillere mot magen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...