Gå til innhold

DERE MÅ HA EN RIKTIG GOD JUL ALLE TAPRE IVF- JENTER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matte dere ha en fantastisk kveld og juletid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig god jul til deg og dine :-)

Skrevet

Å jeg er litt sein - men fortsatt riktig god jul alle sammen!! :) :) For en fantastisk gjeng som er her inne.

Frk Kværner - bra jobbet inne på den ekle tråden på anonymforumet. Jeg ble ganske sjokkert over alt det rare folk mener og tror. Jeg skrev et par anonyme for jeg orket ikke noe pes akkurat nå.

Og dere andre- ikke les den, folk er bare rare og fortjener ikke oppmerksomheten deres.

Goood juleklem til alle!! :) :)

Skrevet

Å jeg er litt sein - men fortsatt riktig god jul alle sammen!! :) :) For en fantastisk gjeng som er her inne.

Frk Kværner - bra jobbet inne på den ekle tråden på anonymforumet. Jeg ble ganske sjokkert over alt det rare folk mener og tror. Jeg skrev et par anonyme for jeg orket ikke noe pes akkurat nå.

Og dere andre- ikke les den, folk er bare rare og fortjener ikke oppmerksomheten deres.

Goood juleklem til alle!! :) :)

Tusen takk for deg småen100. Håper bare jeg fikk frem hva jeg mente. Var så provosert og sint når jeg skrev, så litt usikker på om jeg fikk sagt alt:p Hehe. Makan til hårreisende argumentasjoner den "anonyme" jeg diskuterte med hadde. Dårlige gener, vitner bare på totalt uvitenhet. Vedkommende sa hun hadde valgt å være barneløs, det tror jeg egentlig ikke på. Hvorfor henger vedkommende her inne da tro. Hehe bare tull alt sammen. Bra jobbet selv også, godt å bli støttet i den diskusjonen:)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle. Vi har nylig sendt avgårde papirene våre til prøverør (utålmodig). Så jeg er ofte innom dere å suger til meg informasjon :-)

Skrevet

Ja virker helt rart... Skjønner heller ikke hvorfor hun er her inne da. Helt blåst.

Lykke til med forsøk da!! Jeg fikk akkurat positiv test i dag og er helt oppi skyene. Håper bare den blir værende :)

Skrevet

Ja virker helt rart... Skjønner heller ikke hvorfor hun er her inne da. Helt blåst.

Lykke til med forsøk da!! Jeg fikk akkurat positiv test i dag og er helt oppi skyene. Håper bare den blir værende :)

Absolutt, helt blåst:-) Gratulerer, det er en fantastisk følelse det å få positiv test. Husker min egen lykkefølelse. Gikk bare rundt å smilte lenge:) krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...