Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet og pakket inn alle gaver. Måtte også kjøpe fra mannen til meg og pakke den inn. Var nesten litt sårt å skrive sin egen til og fra lapp.

Anonymous poster hash: cd3ec...098

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er dårlig gjort å ikke kjøpe noe til deg.

Skrevet

Utrolig lat. Hvorfor kjøper han ikke gave selv, hvorfor pakker han ikke inn?

Skrevet

Crap. Hadde ikke hatt lyst på gave i det hele tatt på den måten.

Skrevet

Jeg synes det er latskap og trist om du selv ikke ønsker det slik.

Skrevet

Si til ham at du forventer at han greier å ordne med en gave til deg neste år, at han kjøper den, pakker den inn og skriver lappen selv.

Jeg ville vært kjempeskuffet, hadde ikke gjentatt det.

Bortsett fra det så får du forhåpentligvis noe du liker, siden du har plukket det ut selv.

I motsetning til hun som er så snurt fordi hun fikk feil vannkoker... ;)

Og sånn for ordens skyld - hennes "problem" mener jeg ikke er et problem. Mens du har en mann som ikke forstår hva det betyr for deg at han legger litt omtanke til deg.

Har du snakket med ham? Jeg ville gjort det før neste jul (ikke i dag). Noen menn er virkelig kort når det kommer til slike ting vi damer ser på som en selvfølge. Jeg har hørt om to andre menn som ærlig og oppriktig trodde kona ville være fornøyd når hun faktisk kunne kjøpe seg det hun selv ønsket til jul. De forstod ikke at et gavekort ville være langt å foretrekke, fordi han da i hvert fall hadde kjøpt det selv.

Men - det kan være håp... begge disse måtte bli opplært før de forstod at dette faktisk er viktig for kona, og nå er det ganske gode på å kjøpe gaver, husker til og med morsdag (etter noen hint...) ;)

Den ene har latt det gå sport i å finne noe kona virkelig ønsker seg, den andre sliter litt, men han gjør i hvert fall en oppriktig innsats, og det er jo gjerne innsatsen og omtanken vi kvinner ønsker mer enn noe annet, så kona hans er fornøyd nok.

Bestem deg for at du skal få ham til å forstå til neste år, eller før bursdagen din. Begynn med morsdagen, si at det betyr mye for deg at han selv viser at han legger litt innsats i det... så tar du bursdag... og vips så er neste jul kommet :)

Anonymous poster hash: 8de04...c1b
Skrevet

Greit hvis han ligger syk i sengen eller på sykehuset.

Anonymous poster hash: 808d6...fb9

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Min mann var sånn. Men nå "hjelper" barna meg. 

Jeg forteller dem hva jeg ønsker meg, og at de må få med seg faren sin på julegavehandel. Og skulle det enda se ut som det ikke går inn, så "lager" jeg en anledning slik at vi drar til butikken eller kjøpesenteret sammen. Så går jeg en annen retning mens barna tar med seg faren, og da skjønner til og med han etter hvert tegninga. ;-)

Skrevet

Jeg ønsker det ikke slik. Valgte ikke selv hva jeg skulle ha, han fortalte meg hva jeg skulle kjøpe. Men det var noe jeg ønsket meg, så er veldig fornøyd med gaven sånn sett.

Men føler likevel at jeg ikke er "verdt" tiden hans. Han er ikke syk eller sengeliggende. Men han er ganske lat sånn til hverdags. Når jeg spurte han om han skulle pakke inn så lo han bare og sa at da ble det bare så stygt. Han vet at jeg ikke syns noe om løsningen hans, så neste år får han gjøre det selv. Eventuelt så blir jeg gaveløs fra han.

Anonymous poster hash: cd3ec...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...